در شش ماهه نخست سال ۹۷:

مددجویان گلستانی در شش ماهه نخست سال ۹۷ از ۹ هزار و ۸۳۰ فعالیت فرهنگی بهره‌مند شدند.

۹هزار و ۸۳۰ مددجوی گلستانی از فعالیت فرهنگی بهره مند شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گزارشی از برگزاری فعالیت های فرهنگی گسترده این نهاد برای مددجویان تحت حمایت در سال جاری ارائه داد.

اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۹ هزار و ۸۳۰ مددجوی گلستانی با اختصاص سه میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان در شش ماهه نخست سال جاری از فعالیت فرهنگی ارائه شده بهر ه مند شدند.

اسکندری با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی برای بیش از شش هزار نفر در شش ماهه نخست سال ۹۷ افزود: پنج هزار و ۷۵۰ مدجوی گلستانی از کلاس های آموزشی و ۳۴۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان از کلاس آموزشی طرح فلاح بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اعزام هشت هزار و ۸۹۰ مددجوی گلستانی به اردوهای تفریحی،آموزشی و زیارتی سال گذشته عنوان کرد: سه هزار و ۷۴۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد با تخصیص دو میلیارد و ۵۱۵میلیون تومان اعتبار در شش ماهه نخست امسال به این اردوها اعزام شدند.

اسکندری در ادامه از بهر ه مندی حدود ۳۷ هزار مددجوی گلستانی از فعالیت فرهنگی این نهادکه با اختصاص بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۶ برگزار شده بود، خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اجرای طرح «شوق زیارت» با مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده‌های نیازمند به اماکن زیارتی که تاکنون مشرف نشده‌اند گفت:

شش ماهه نخست سال جاری با اعتبار یک میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان بیش از دو هزار نفر به اردوی زیارتی عتبات عالیات،مشهد مقدس و قم اعزام شدند.

انتهای پیام/ م

ارسال نظر

آخرین اخبار