از ۲۰ الی ۲۳ آذرماه جاری با حضور ۹ استان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان از افتتاح پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه و ادوات باغبانی، ماشین آلات و صنایع وابسته در گرگان خبر داد.

پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر و دومین نمایشگاه گلخانه در گرگان افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهرداد یزدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه و ادوات باغبانی، ماشین آلات و صنایع وابسته در گرگان برگزار می‌شود این نمایشگاه از ۲۰ الی ۲۳ آذرماه جاری با حضور ۹ استان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی زمان بازدید از این نمایشگاه را ساعت ۱۶ الی ۲۱ عنوان و تصریح کرد: روز سه شنبه ۲۰ آذرماه جاری ساعت ۱۶ عصر نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه و ادوات باغبانی، ماشین آلات و صنایع وابسته  با حضور مسوولان ملی و استانی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان افزود: در بخش کشاورزی توجه به مسائل کود، سم و نهاده‌ها که با امنیت غذایی و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد و باید با دانش روز مدیریت شود باید بیش از پیش به این مهم توجه شود.

یزدی با بیان اینکه ۴۸ شرکت از ۹ استان کشور در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، ابراز کرد: استان‌های گلستان، مازندران، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، البرز، همدان و مرکزی از استان‌هایی هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و زمینه فعالیت آنها مرتبط با تولید، ورادات، نهاده‌های کشاورزی، کود، سم و بذر است.

وی گفت: مکاتبه‌ای با سفارتخانه برای دعوت از هیئت‌های تجاری صورت گرفته است البته هنوز نتیجه حضور آنها مشخص نشده است، کارشناس خاورمیانه عبدالحسین جعجعه از اردن قرار است در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان با دعوت از فعالان کشاورزی تلاش دارد تا فضای رقابتی را ایجاد کند تا کیفیت تولیدات داخلی را افزایش دهد.

یزدی بیان کرد: از مسوولان سطح ملی نیز دعوت شده است غلامرضا تقوی، مدیرکل دفتر امور گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی نیز در مراسم افتتاحیه حضور دارند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار