عضو شورای تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور؛

حجت الاسلام احمدی توضیح داد: صداوسیما باید از روایتگران فتنه ۸۸ مانند روایتگران دفاع مقدس دعوت کند تا همه آنچه را که دیدند روایت کنند.

صداو سیما و سازمان‎های مطلع باید ناگفته‎های فتنه ۸۸ را بازگو کنند/ برخی می‎خواهند فتنه عظیم ۸۸ را در حد یک دلخوری سیاسی تنزل دهند

به گزارش گلستان ۲۴؛ رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در جلسه اعضای ستاد گرامیداشت ستاد یوم الله ۹دی استان گفت: امروز بعد از ده سال از حماسه مردم در۹دی و خاموش کردن فتنه آیا ضرورت دارد به این روز پرداخته شود؟!

حجت الاسلام احمد رضا احمدی گفت: برخی معتقدند ۹دی واقعه‌ای بود که تمام شد و در آن دو جریان با دو تفکر سیاسی در یک انتخاب قرار داشتند که اقدام نابخردانه ای از سوی آنها صورت پذیرفت و امروز باید تلاش کنیم تا آن دلخوریها پایان بیاید حتی این جریانات حتی به رهبری فشار می‌آورند که این موضوع را تمام کنید.

وی افزود: حال جریان انقلابی باید بدانن اگر ۹ دی و گرامیداشت آن ضرورت دارد باید همت کنند و اگر فکر می کنند نیاز نیست باید تکلیفمان را در این خصوص مشخص کنیم.

عضو شورای تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: همه ما با تاریخ اسلام آشنا هستیم  و دو جریان الهی و کفر و ایمان و حق و باطل وجود داشته و اگر بناست جریان فتنه را فراموش کنیم باید عاشورا را فراموش کنیم.

حجت الاسلام احمدی افزود: اگر حادثه کربلا فراموش شدنی است می‌توان جریانی که در مسیر بن بست قرار دادن انقلاب اسلامی بود را نیز فراموش کرد.

وی تصریح کرد: آیا می توان ادعا کرد عاشورا بین بنی امیه و بنی هاشم بوده  و مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش است؟! اگر کسی می تواند به لحاظ منطقی برای ما اثبات کند که عاشورا را فیصله دهیم قطعا فتنه ۸۸ را هم می توان فیصله داد.

وی ادامه داد: عاشورا و کربلا الگوی تمام نمای انقلاب اسلامی است و هر آنچه در مسیر انقلاب بایستد یزیدی و هر کس در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کند الگو و پرچم او یزیدی و هر کس انقلاب یاری کند حسینی و عاشورایی است.

رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گفت: ما برای بقای انقلاب اسلامی باید از همه اراده و توان مادی و معنوی استفاده کنیم و حتماً حماسه ۹ دی را با عظمت و پرشور تر از همه ایام برگزار کنیم.

حجت الاسلام احمدی توضیح داد: متاسفانه برخی در داخل نظام می خواهند که ۹ دی رفته رفته به خاموشی گراید و پایان پذیرد چنانچه برخی از نمایندگان و برخی از مسئولان بحث آشتی کنان و رفع حصر را همچنان مطرح می‌کنند که این نشان می‌دهد غیرت و معرفت سیاسی و انقلابی ندارند.

وی گفت:به گمانم سازمان اطلاعات سپاه وزارت اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی،دانشگاهها، صدا و سیما و هنرمندان باید نگفته‌های فتنه ۸۸ را بیان کنند که نظام به دلایلی آن را بازگو نکرده  و می‌طلبد امروز این مجموعه‌ها گفته شود.

عضو شورای تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور توضیح داد: صداوسیما باید از روایتگران فتنه ۸۸  مانند روایتگران دفاع مقدس دعوت کند تا همه آنچه را که دیدند روایت کنند.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار