فرماندار گرگان در جمع فعالان فضای مجازی و رسانه؛

فرماندار گرگان گفت: نمی توانم چشمم را بر واقعیات ببندم شهادت می دهم که اگر استاندار قوی نداشتیم امروز من و مکتبی اینجا نبودیم.

نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوالقاسم صفوی سرپرست فرمانداری گرگان شب گذشته یکشنبه ۱۸ آذرماه در جمع فعالان فضای مجازی و رسانه‌های شهرستان گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: هیچوقت نگاه بالای شهر - پایین شهر نداشته ام، بنده افتخار می‌کنم برخاسته از جنوب شهرم و از یک خانواده مذهبی و اگر چه وضع اقتصادی ام خوب شده اما هیچوقت خاستگاه خودم را فراموش نخواهم کرد.

 

نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود

صفوی افزود : صادقانه بگویم نمی گذاریم اشتباهات دوره قبل شهرداری گرگان تکرار شود چرا که اقداماتی نظیر ساخت برج در خیابان ۵ آذر که پارکینگ ندارد و باعث ترافیک شده و یا زیرگذر دخانیات که درست نبود، باعث ایجاد خسارات زیادی به شهر شد.

وی تصریح کرد : با صراحت بگویم اگر استاندار قوی نداشتیم حتما امروز من و آقای مکتبی هم نبودیم، اینجا شهادت می دهم در هر جلسه‌ای که با استاندار بودم ایشان از موضوع سرمایه گذاری در گرگان می گفت، من نمی توانم چشم بر واقعیات ببندم و از تلاشی که در اتاق های بسته با ایشان راجع به این موضوعات داشتیم چشم پوشی کنم.

 

از وزیر می خواهم که دکتر هاشمی استاندار گلستان بماند

سرپرست فرمانداری گرگان در خصوص اینکه چرا حکمش بعد از ۷ ماه نهایی نمی شود، بیان کرد: باور کنید هیچوقت از حکمم از استاندار نپرسیدم، من حکمم بیاید یا نیاید مورد اعتماد دکتر هاشمی استاندار هستم و سعی می کنم ایشان را بخاطر این اعتماد روسفید کنم و از وزیر می خواهم که ایشان حتما در گلستان باشند.

صفوی تاکید کرد: در اولین جلسه با شهردار گرگان که سه ساعت طول کشید گفتم تحول را شروع کنید و اول هم این ساختمان فرمانداری را خراب کنید و پارک بسازید، امروز داشتن پارک از همه چیز واجب تر است، همه ما در پارک شهر خاطره داریم در صورتی که ممکن است در پارک چاله باغ خاطره نداشته باشیم.

وی ادامه داد: من موضوعات و وعده های زیادی دادم چرا یک بار از من نپرسیدید که این وعده‌ها چه شد؟ چرا این موضوعات محقق نشد؟ آیت الله نورمفیدی از من پرسید، صفوی قولهایی که دادی پس چه شد؟ گیر کار کجاست؟ چه کسانی مانع هستند؟

 

نگاه من محصور به ناهارخوران و بالای شهر نیست

این مقام مسئول دولت تدبیر و امید اضافه کرد: نگاه من محصور به ناهارخوران و بالای شهر نیست ، من نمی توانم ناهارخوران را از ذهن خودم بیرون کنم و وظیفه دارم در تمام مناطق شهر توزیع عادلانه ثروت داشته باشم و همه جای گرگان را قطب گردشگری کنم.

صفوی با بیان اینکه با ایجاد تله کابین در ناهارخوران مخالفم، اظهار داشت: حتما جلوی این کار را می گیرم چون معتقدم تله کابین باید در تپه سوگله و هزارپیچ احداث شود و باعث رونق این نقطه شهر شود.

انتهای پیام/ دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار