با حضور جمعی از مسئولان؛

گرگان- با حضور جمعی از مسئولان، زنگ پژوهش در مدارس گلستان نواخته شد.

زنگ پژوهش در مدارس گلستان نواخته شد

به گزارش گلستان 24 ؛ صبح شنبه زنگ پژوهش در مدارس گلستان نواخته شد..در این مراسم که به صورت نمادین در مدرسه نمونه دولتی امام علی (ع) گرگان انجام شد، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، علی نجفی‌نژاد جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، بهجت تربتی‌نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: هفته پژوهش، فرصتی مناسب برای رونمایی از فعالیت‌های پژوهشی و اشاعه تفکر و منش پژوهش و حقیقت­‌جویی است.

کمال الدین نظرنژاد با اشاره به شعار هفته پژوهش، «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی»، ادامه داد: آموزش و پرورش استان گلستان هم برنامه هایی را هدف گذاری کرده که از جمله آن تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان پژوهشگر در شهرستان ها، اجرای برنامه سخنرانی با موضوع پژوهش در مدارس، بازدید از نمایشگاه و دیگر مراکز پژوهشی و غیره است.

وی افزود: به منظور ارائه دستاورد های پژوهشی، نمایشگاهی در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برپا خواهد شد که در آن آثار و پژوهش های فرهنگیان و دانش آموزان به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است که در این مراسم از هشت دانش آموز برتر کشوری که در جشنواره خوارزمی مقام برتر را کسب کرده اند، تجلیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار