سرپرست معاونت سیاسی استاندار گلستان گفت: بهره گیری از ظرفیت داوطلبان برای پیشبرد اهداف استان امری ضروری است و استانداری گلستان برای مشارکت و تعامل با داوطلبان اعلام آمادگی می کند.

اعلام آمادگی استانداری گلستان برای تعامل و مشارکت با داوطلبان

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا چراغعلی ظهر یکشنبه در همایش استانی تجلیل از داوطلبان استان گلستان که به مناسبت روز جهانی داوطلبان در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: گلستان استانی حادثه خیز بوده و در زمان آرامش هم حتی اگر بحرانی نباشد بهره گیری از داوطلبان برای بحث آموزش و کمک به مدیران ارشد استانی در پیشبرد اهداف بلند یک ضرورت است.

وی افزود: من از طرف خود، استانداری گلستان و مدیران بلند پایه استان برای تعامل و مشارکت با شما داوطلبان در پیشبرد اهداف توسعه ای استان اعلام آمادگی می کنم.

چراغعلی گفت: طبق اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان نزدیک به ۱۲ هزار نفر از داوطلبان در استان سازماندهی شدند و تلاش می کنیم با تشکیل گروه های تخصصی در عرصه مدیریتی استان مشارکت این افراد را در اولویت قرار دهیم.

وی با یادآوری چهارم دی‌ماه سالروز عملیات کربلای چهار و به شهادت رسیدن جمع کثیری در این روز اظهار کرد: امروز ما میراث دار و وام دار داوطلبانی هستیم که در این روز از تمام هستی خود گذشتند و با توجه به اینکه عملیات لو رفته بود اما برای دفاع از خاک میهن دل به اروند رود زدند، امروز ما هم در مقیاسی دیگر با نگاهی جدید و توسعه محور ولی با همان روحیه باید کمک کنیم تا استان به شاخص های رشد و پیشرفت دست پیدا کند.


انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار