با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بخشدار مرکزی و ۲ معاون فرمانداری گرگان معارفه شدند.

بخشدار مرکزی و ۲ معاون فرمانداری گرگان معارفه شدند

گزارش گلستان 24 ؛ بعدازظهر دوشنبه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری گرگان و همچنین بخشدار مرکزی گرگان با حضور فرماندار گرگان، مدیر کل سیاسی استانداری گلستان، مدیر دفتر فنی استانداری گلستان و جمع دیگری از مسئولان معارفه شدند.

در این مراسم «حجت یزدویی» به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری گرگان و «سجاد پور باقر» به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی گرگان معارفه شدند.

همچنین از زحمات «محمدرضا ترابی» بخشدار سابق گرگان تقدیر شد. وی در سمت خود در شهرداری گلوگاه خدمت خواهد کرد.

قدسیه آبشناس هم در سمت جدید خود به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری معارفه و از زحمات مهدی رادمهر که عهده دار این سمت بود، تقدیر شد.

ابوالقاسم صفوی، فرماندار گرگان در این نشست اظهار کرد: از تلاش های شبانه روزی بخشدار مرکز سابق گرگان و معاونت های عمرانی و برنامه ریزی تشکر می کنم و امیدوارم سمت های جدید پلی برای موفقیت های بیشتر باشد.

همچنین در این مراسم بخشدار سابق مرکزی شهرستان گرگان گفت: در دو سال گذشته در بخش مرکزی گرگان با کمک دهیاران و سایر همکاران برای خدمت به مردم تلاش کردیم.

محمدرضا ترابی دهیاران را خط مقدم دولت تدبیر و امید نامید و یاد و خاطره دو دهیار نوچمن و سیاهتلو را که در سال گذشته فوت کردند گرامی داشت.

وی افزود: اتفاقات تلخ و شیرین زیادی را پشت سر گذاشتیم و از این که در طول این مدت به بنده اعتماد شد، سپاسگزارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان مکتبی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه دو معاونت فرمانداری و بخشدار مرکز گرگان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان اظهار کرد: وظیفه اصلی وزارت کشور حفظ امنیت شهروندان است که از جمله برگزاری انتخابات است مهمترین رکن جامعه مدنی انتخابات است.

وی حفظ حقوق و امنیت شهروندان را جزو وظایف اصلی خواند و تصریح کرد: گرگان یک شهر به شدت پیچیده با مهاجرپذیری بالاست که گسل‌های اجتماعی زیادی دارد اداره امور در چنین شهر پیچیده‌ای راه‌حل‌های پیچیده می‌طلبد.

توسعه متوازن گلستان در دستور کار مسئولان باشد

همچنین در ادامه مدیرکل سیاسی استانداری گلستان اظهار کرد: توجه به توسعه متوازن و مسائلی از این دست جزو وظایف وزارت کشور و بالطبع فرمانداری موظف است و باید طوری رفتار کرد که مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

احسان مکتبی ادامه داد: اولویت ما استفاده از نیروهای جوان، باتجربه و وزارت کشوری است، در سال های اخیر حضور نیروهای وزارت کشوری از ۴۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: سال گذشته در حوزه نظارت نسبت به رتبه‌بندی بخشداری‌ها اقدام کردیم و این کار باید در فرمانداری ها اتفاق بیفتد.

مکتبی در پایان خاطرنشان کرد: گفتگو با همه لایه‌های اجتماع و فعالان سیاسی جزو برنامه های ما بوده و گوش های ما در این زمینه شنوا است.


انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار