فرمانده سپاه نینوا:

فرمانده سپاه نینوا گفت: تبدیل تهدید به فرصت هنر انقلاب اسلامی است و این را تاریخ به کرّات مشاهده کرده است.

تبدیل تهدید به فرصت هنر انقلاب اسلامی است / عَلَم ولایت فقیه در کشور چهل سال افتخار آفرینی می کند

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس، امام شهیدان و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت پاسداری از انقلاب را به عهده دارد این رسالت بزرگ از سوی امام خمینی(ره) با ظرفیت بسیار بزرگ بسیج مستضعفین تشکیل شد.

سردار صادقی با تاکید این جمله که استمرار انقلاب اسلامی استمرار راه انبیاء است خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه یک حرکت نوعی و برای استکبار جهانی یعنی امریکا بسیار سنگین تمام شد.

وی ادامه داد: این کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بندگی امریکا را می کرد، حضرت امام (ره) با پشتیبانی مردم خوبش و توکل خدای متعال سمت و جهت بندگی شیطان را به بندگی خدا تغیر داد.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه خداوند به صراحت در قرآن فرموده است که برای هر پیامبری شیاطینی به وجود آورده است اذعان داشت: انقلاب اسلامی هم مواجه است با شیطان اکبر یعنی همان امریکا. این به عنوان سنت دیرینه این انقلاب وجود دارد و قرار است انقلاب اسلامی طوری حرکت کند که دین اسلام را به مرحله ظهور برساند .

این مقام مسئول با بیان شکست های متعدد دشمن تاکید کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب می بینیم در همه عرصه ها راهبرد های استکبار با شکست سنگین مواجه شده است راهبرد مهار و تغییر رفتار، نظام دشمن را شکست داده است.

سردار صادقی متذکر شد: این وضعیت در تاریخ انقلاب اسلامی سابقه ای ندارد. کشور های همسایه و مجاور منطقه توسط نوچه های امریکا گرفته می شدند، امروز تمام قد امریکا در مقابل ایران ایستادگی کرده است.حتی در جملات خودش هم رحم نمی کند و نهایت دریوزگی را در رفتارش می بینید.

وی ادامه داد:عَلَم ولایت فقیه در کشور چهل سال افتخار آفرینی می کند و همه راهبرد های دشمن را به شکست تبدیل کرده است، این را در تاریخ انقلاب سراغ ندارید. این عظمت و این بزرگی محصول تفکر انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مباحث هسته ای، دفاعی و موشکی بهانه ای بیش نیست تصریح کرد: آنچه را که مدل و الگو کردیم با وجود همه مشکلات، توانستیم این حرکت را در جهان الگو قرار دهیم و به این عزّت و به این بزرگی و عظمت مفتخریم.

صادقی عنوان کرد: این حرکت ادامه دارد چون اراده خدا بر این قرار گرفته است که مستضعفین عالم حاکمان عالم شوند.همه این تهدیدات باعث نشده است ما در مقابل این فشارها کم بیاوریم.

فرمانده سپاه نینوا افزود: بعد از آتش بس با عراق حضرت امام (ره) به جای مذاکره جنگ را برای تنبیه منطقه انتخاب کرده است. ما در این چند سال هم توانستیم با استقرار تفکر انقلاب اسلامی به سی و چند کشور چنان سیلی بزنیم که هنوز جرأت انجام کاری را ندارند.

وی گفت: هر عرصه ای از تهدید جمهوری اسلامی با نگاه هنرمندانه امام(ره) به فرصت تبدیل می شد، پیش بینی هم همین بوده است و سنت الهی هم همین بوده که خبیث و طیب با هم جمع نمی شوند.

سردار صادقی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن باید تبدیل به فرصت شود خاطر نشان کرد: باید از دل تهدید فرصت های بزرگ و مناسب را بیرون بکشیم. لذا در این عرصه، این امتحان انقلاب اسلامی وجود دارد، که توانسته اند پاسخگوی جدی در مقابل تهدیدات باشند.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: نگاه مقام معظم رهبری این است که از دل این تهدیدات بتوان فرصتی برای اقتصاد مقاومتی بیرون کشید.ما هر وقت گوش به فرمان رهبری بوده ایم و وقتی که ایشان فرامین را ابلاغ می کنند، از بین بردن تهدیدات را شاهد هستیم.

وی گفت: لذا در عرصه انقلاب اسلامی در امتحانات پیچیده تری مواجه می شویم. باید امروز ظرفیت خودمان را به رخ دشمنان بکشیم و از تهدید پیش آمده بهترین فرصت را بیرون بکشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار