امام جمعه شهرستان خان ببین، در پاسخ به سوال گلستان 24:

حضرت آقا در شعار سال در واقع برنامه های کاری و رفتاری یک مسلمان ایرانی انقلابی را تصویر می کند، باید ها و بنیاد ها از سوی حضرت آقا برای همه ما در پیام نوروزی و شعار سال، جنبه دستوری دارد و شبیه به فتواست.

عین اله شهابی: باید ها و نباید ها در نامگذاری سال، شبیه به فتواست

حجت الاسلام و المسلمین عین اله شهابی، امام جمعه شهرستان خان ببین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با اعتقاد به این که امسال یقینا سال پر برکتی است، می گوید: امسال با نام مطهر صدیقه کبری(س) آغاز شده است و یقیننا سال بسیار پر برکتی است.

وی معتقد است که تدابیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال، سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، بسیار حکیمانه و عالمه بود. شعار هر سال، پایان شعار سال قبل نیست، بلکه در امتداد آن است. هر سال، شعار سال استمرار دارد.

شهابی با تاکید بر این که حضرت آقا در شعار سال در واقع برنامه های کاری و رفتاری یک مسلمان ایرانی انقلابی را تصویر می کند، می گوید: شعار سال یک دستور العمل از سوی ایشان برای ملت و دولت است. تدابیر حکیمانه دور اندیش و ژرف نگرانه حضرت آقا به ذهن هیچ کس نمی رسد و بار برکت شعار سال بر کسی پوشیده نیست. باید ها و بنیاد ها از سوی حضرت آقا برای همه ما در پیام نوروزی و شعار سال، جنبه دستوری دارد و شبیه به فتواست.

وی ادامه می دهد: امسال سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گرفت، دولت با ملت و برای ملت و در خدمت ملت است و ملت هم همراه و پشتیبان ملت است. همدل و همزبان بودن دولت و ملت، رمز پیروزی کشور در همه عرصه های ملی است. شاید امسال دشمن تصمیم اختلاف افکنی بین دولت و ملت را داشت اما پیام حضرت آقا همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.

همدلی و همزبانی یعنی، با هم بودن در مقابل دشمن، یعنی با هم بودن در عرصه فرهنگ، سیاست و اقتصاد. انشاالله سال بسیار خوب، به همراه سعادت و سربلندی برای ملت عزیز ایران اسلامی باشد.

ارسال نظر

  • پایگاه خبری آبشار
    0

    آیا غفلت حق زیباترین مجموعه طبیعی استان گلستان است؟

    http://www.absharnews.ir/?p=5603

  • ناشناس
    0

    به قول استاد ازغدی ، هر اسمی که رهبری برای سال انتخاب می کنه یعنی در اون سال اون کار انجام نمیشه
    یعنی همچین مسئولینی داریم

  • مهدی
    0

    اگر به حرف های رهبری گوش داده می شد که وضعیت جامعه الان این نبود

  • ناشناس
    0

    آقا سال قبل این همه از اقتصاد مقاومتی صحبت کردند
    نتیجش چی شد؟

آخرین اخبار