سید مصطفی محمدی، در مصاحبه با گلستان24؛

مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود بارها و بارها به بحث نفوذ اشاره می کنند. اما مسئولین سهل اندیش بی خیال ما از این موضوع غافل هستند .

مسئولین سهل اندیش و بی خیال ما از موضوع "نفوذ" غافلند

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی محمدی، امام جمعه شهرستان بندرگز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، معتقد است ما هرگز نتوانستیم راه نفوذ آمریکا به کشور را ببندیم. وی گفت: لانه جاسوسی آمریکا، یکی از راه های نفوذ وی در کشور بود و آن ها راه های نفوذ بسیاری دارند. اگر ما راه نفوذ را بسته بودیم جریان فتنه با حمایت آمریکا در کشور اجرا نمی شد و امروز این جاسوسان در سطح کشور دستگیر نمی شدند. اگر راه نفوذ را بسته بودیم هیچ گاه رستوران های آمریکایی در کشور باز نمی شد.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که دشمن به طرق مختلف قصد دارد در کشور نفوذ کند، افزود: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود بارها و بارها به بحث نفوذ اشاره می کنند. اما مسئولین سهل اندیش بی خیال ما از این موضوع غافل هستند .

 

مصطفی محمدی نفوذ

 

وی عنوان کرد حضور اسرائیل در فلسطین اشغالی موضوعی است که ما باید از آن درس بگیریم. اسرائیلی ها با خرید تدریجی زمین ها و احداث بنگاه های اقتصادی و بانک ها، کم کم فلسطین را اشغال کردند و امروز این سرزمین به رژیم جعلی صهیونیست متعلق گردید. اگر ما نیز دقت نکنیم یک روز قضیه اسرائیل برای ما پیش خواهد آمد و آمریکا هم نفوذ خود را تا این حد پیش می ببرد. آن ها دنبال خاورمیانه جدیدی هستند که در آن اسرائیل جولان می دهد. امروز ماهواره ها در خانه ها ما هستند و ما فیلم های آنان را می بینیم، این نشانه نفوذ دشمن در خانه های ماست.

حجت الاسلام محمدی درباره راه های جلوگیری از نفوذ گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید از سهل اندیشی و اعتماد به آمریکا بیرون بیاییم و دغدغه مند باشیم. از خوشبینی به آمریکا خارج شویم. این که بگوییم در سیاست بدبینی و خوشبینی معنا ندارند درست نیست. ما باید به دشمن بدبین باشیم. باید همه ما بخواهیم که راه های نفوذ بسته شود.

 

مصطفی محمدی نفوذ

 

 امام جمعه شهرستان بندرگز ادامه داد: این که پس از برجام بگوییم دشمنی تمام شده است و راه آمریکا را در موضوعات سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی باز کنیم و آن ها به عنوان توریست و گردشگر وارد کشور شوند و برنامه های خود را اجرا کنند، روزی دنیای بزرگ اسلام با همین نفوذ فرهنگی از بین می رود.

وی با تاکید بر این که باید راه های نفوذ را بست، افزود: راه های نفوذ را باید مطالعه ، بررسی و شناسایی و راه کار ها را از راهش ارائه کرد. نفوذ از راه غذا یکی از راه های نفوذ است. امام حسین (ع) فرمود: بتون آن ها از حرام پر شده است. رستوران آمریکایی چه غذایی می خواهد به ما بدهد؟

ارسال نظر

آخرین اخبار