رئیس اداره ثبت احوال گالیکش اعلام کرد: ثبت واقعه ولادت، وفات و ازدواج در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل از هشت و نیم تا 9 درصد کاهش داشته است.

 ثبت واقعه ولادت، وفات و ازدواج در گالیکش کاهش یافت

به گزارش گلستان 24 ؛ محمد خواجه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در این شهرستان در سال جاری 960 واقعه ولادت، 210 مورد وفات و 427 واقعه ازدواج ثبت شده است.

وی افزود: این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 1039، 230 و 469 مورد بوده است که نشان دهنده کاهش 8.5 درصدی ولادت، 8.7 درصدی وفات و 9 درصدی ازدواج در سالجاری است.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون نسبت به تعویض شناسنامه دو هزار نفر از افراد بالای 15 سال اقدام شده است، گفت: از مجموع 46 هزار و 787 نفر افراد واجد شرایط بالای 15 سال، 38 هزار و 94 نفر نیز اقدام به ثبت نام برای اخذ کارت هوشمند ملی نموده اند که این آمار رتبه ششم را در بین چهارده شهرستان استان گلستان نشان می دهد.

وی افزود: 8693 نفر معادل 19 درصد جمعیت واجد شرایط نیز تاکنون رای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند.

رئیس اداره ثبت احوال گالیکش در خصوص اسامی برتر موالید در این شهرستان گفت: محمد، امیرعلی و امیرحسین در بین متولدین پسر و فاطمه، حلما و فاطمه زهرا بیشترین فراوانی را در بین اسامی فرزندان دختر داشته است.

خواجه متذکر شد: شهرستان گالیکش فاقد دفتر ثبت طلاق بوده و ثبت طلاق حوزه این شهرستان در شهرستان‌های دیگر استان انجام می شود.

شهرستان گالیکش با بیش از 63 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.


انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار