فرماندار کلاله گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس دستاورد‌های انقلاب نقش اساسی داشته و از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.


اصحاب رسانه در انعکاس دستاورد‌های انقلاب نقش اساسی دارند

به گزارش گلستان 24 ؛محمد حمیدی فرماندار کلاله روز پنجشنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه، از آغازفعالیت‌های اتاق فکر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری این شهرستان خبرداد و گفت: این اتاق فکر به منظور برنامه ریزی، برنامه سازی و ارائه راهکار‌های عملی برای با شکوه برگزار کردن برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت پیشکسوتان وصاحبان فکر و اندیشه راه اندازی شده است.

فرماندار کلاله اظهارداشت: با توجه به ارتباط نزدیکی که خبرنگاران و فعالان رسانه با قشر‌های مختلف مردم همچنین با مسائل و مشکلات آنان دارند، از ظرفیت بالایی در اطلاع رسانی و نقش موثری درایجاد تعامل و تقویت مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی و مردم برخوردارند.

حمیدی تصریح کرد: به منظور بهره مندی از ظرفیت‌های رسانه، از فعالان این عرصه برادرانه می‌خواهم در خدمت به مردم با ما همکاری داشته باشند.

حمیدی در ادامه به پاسخ سئولات مطرح شده پرداخت و با بیان اینکه دراین شهرستان در جهت تامین ثبات در نرخ کالای عرضه شده دربازار، مقابله با گرانفروشی و برخورد با متخلفان، اکیب‌های بازرسی فعالیت دارند، اظهارداشت: معمول براین است که گرانفروشان و متخلفان عرضه کالای اساسی به پرداخت جریمه محکوم می‌شوند، اما میزان جریمه تعیین شده بازدارندگی لازم را برای جلوگیری از تخلفات و یا گرانفروشی ندارد.

وی به افزایش موقتی نرخ عرضه مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه جدید از این پس، ۲۰ درصد از مرغ تولیدی در هر شهرستان به مردم همان شهرستان اختصاص پیدا می‌کند.

فرماندارکلاله بابیان اینکه دراین شهرستان ۳۶ واحد مرغداری فعالیت دارد، ادامه داد: اجرای این مصوبه از دیروز در کلاله آغاز شد و هرکیلوگرم مرغ به نرخ ۱۱۴ هزار ریال به مردم عرضه می‌شود.

وی احداث و راه اندازی شهرک صنعتی را از زیرساخت‌های شاخص توسعه این شهرستان دانست و گفت:: تمام تلاش ما در جانمایی احداث شهرک صنعتی، فراهم کردن زمینه‌های توسعه شرق کلاله بود که براین اساس پس از تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، احداث شهرک صنعتی به مساحت یکصد هکتار در بخش پیشکمر جانمایی شده و اجرای آن به تصویب رسیده است.

وی افزود: برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه پنج میلیارد ریال اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

فرماندار کلاله تامین مکان ورزشی در هر یک از روستا‌ها را از طرح‌های مهم این شهرستان درسالجاری دانست و گفت: از اول سالجاری تاکنون ۷۰ درصداز روستا‌های کلاله با پیگیری اداره ورزش و جوانان و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط و براساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود محلی، دارای حداقل یک مکان ورزشی شده اند و تا پایان سالجاری ۳۰ درصد از روستا‌های باقیمانده نیز دارای مکان ورزشی خواهند شد.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

منبع ایرنا 

انتهای پیام /ا

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار