کارشناس ارشد مسائل سیاسی و استاد دانشگاه گلستان گفت: مردم سرگردان در پی شناخت حق هستند، اما در زیر نقاب حق دست به فتنه می‌زنند و فتنه، محصول پایبند نبودن خواص به جبهه حق است.


فتنه، محصول پایبند نبودن خواص به جبهه حق است

به گزارش گلستان 24 ؛ عباس پاک منش کارشناس ارشد مسایل سیاسی و استاد دانشگاه گلستان امروز در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان گفت: پایداری و عزتمندی انقلاب اسلامی بهای خون هزاران شهید است که امروز توانسته به عنوان یک مدل تاثیرگذار در منطقه و فرامنطقه الگوی تمام عیاری باشد برای جوانان انقلابی که استقلال کشورشان را از سیطره دشمنان خواهانند.

وی ادامه داد: فتنه، محصول عدم پایبندی خواص به جبهه حق است که مردم سرگردان در پی شناخت حق هستند، اما در زیر نقاب حق دست به فتنه می‌زنند و از قافله انقلاب خارج می‌شوند.

پاک منش افزود: این فرآیند از اول انقلاب تا کنون، بار‌ها به صورت ضعیف و شدید در کشور صورت گرفته و با هوشیاری و بصیرت، ولی فقیه و مردم خنثی شده است.

استاد دانشگاه گلستان با بیان این شعار که انتخابات بهانه و اصل نظام نشانه است گفت:آنچه در فتنه ۸۸ شاهد آن بودیم شکست انتخاباتی نبود، تخریب چهره اسلام و انقلاب بود که کسانی آنرا انجام دادند که در جبهه حق بودند و در نظام مسولیت داشتند.

وی گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم آشوب آنان برچیده شد، و درخت تنومد اسلام با این ساده لوحی و تطمیع افراد وابسته تکان نخواهد خورد.

انتهای پیام/م

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار