سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان گفت: راهبردی که حضرت امام خمینی(ره) طراحی کرده بودند و مقام معظم رهبری نیز بر این راهبرد تاکید داشتند،مشارکت حداکثری در انتخابات است.

مشارکت حداکثری در انتخابات راهبرد نظام/ مناظره‌ها سبب شناخت کامل مردم و انتخاب اصلح می‌شود

به گزارش گلستان24، فتح الله نوری پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 2 انتخابات ملی و اثرگذار انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در پیش رو داریم.

وی تصریح کرد:مبنایی که امام خمینی(ره) پایه‌گذاری کرد این بود که همه امور مردم باید براساس حضور در پای صندوق‎های رای شکل بگیرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات راهبرد نظام

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان  تاکید کرد: راهبردی که حضرت امام خمینی(ره) طراحی کرده بودند و مقام معظم رهبری نیز بر این راهبرد تاکید داشتند،مشارکت حداکثری در انتخابات است.

نوری یادآور شد: در انتخابات گذشته مقام معظم رهبری فرمودند افرادی که نظام را قبول ندارد و حتی رهبری را قبول ندارد چون متعلق به این کشور هستند پای صندوق‎های رای بیاید و آرای خود را به صندوق‎ها بریزند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس و دوستان را خوشحال می‎کند و این راهبرد را شرکت‌کنندگان در انتخابات باید مدنظر داشته باشند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد: همه دست‌اندرکاران انتخابات و بازرسی انتخابات باید تلاش کنند که مشارکت حداکثری در انتخابات که یک راهبرد برای نظام است، محقق شود.

انتخاب فرد اصلح سبب می‎شود گرفتاری‎های مردم کاهش یابد

نوری اظهار داشت: طبیعی است در انتخابات جامعه  به سمت انتخاب اصلح پیش برود چرا که انتخاب فرد اصلح سبب می‎شود که گرفتاری‎های مردم کاهش پیدا می‎کند.

وی یادآور شد: برخی کاستی‎ها و کمی‎ها که مردم به حساب نظام می‎گذارند اگر دقیق بررسی کنیم می‎بینیم که اشکال در انتخاب نادرست است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان به انتخاب اصلح که عقلایی باشد تاکید داشت و گفت: مردم باید به بحث انتخاب اصلح توجه کنند که کارآمدترین و موثرترین فرد انتخاب شود و به این صورت انتخابات خروجی خوبی خواهد داشت.

مناظره‌ها سبب شناخت کامل مردم و انتخاب اصلح می‌شود

نوری تاکید کرد: در مناظره‎ها مردم شناخت لازم از نامزدها را پیدا می‎کنند و نیاز است که زمینه شناخت و فرصت تعقل برای مردم نیز فراهم می‎شد که به خوبی این فرصت از طریق صدا و سیما ایجاد شده است.

وی یادآور شد: 40 سال از عمر نظام گذشته و اکثریت قاطع به رسانه ملی باورمند هستند و اخبار صحیح را از رسانه ملی دنبال می‌کنند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد: نکات‎ مهمی در مناظره‎ها مطرح می‎شود و برنامه‎های نامزدها و‎ نمایندگان نامزدها مردم را به شناخت فرد اصلح و کارآمد کمک می‎کند.

هر 2 نامزد جبهه مردم انقلاب اسلامی در مناظره خوش درخشیدند

نوری با بیان اینکه نخستین مناظره برگزار شده، افزود: در بین نامزدها از جریان‎های مختلف اصولگرایان، اصلاح‎طلب افرادی حضور دارند و همچنین نامزدهای مستقل در بین این 6 نامزد داریم و من تصور می‌کنم  با توجه به وجود تنوع نامزدها ریاست جمهوری، مردم انتخاب آسانی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه 6 نامزد از پایگاه مختلف فکری هستند و این اتفاق مبارکی است، افزود: البته باید مردم به نامزد اصلح رای بدهند، همه نامزدها بحث‎های اصولی و مبنایی خوبی به سوالات داشتند و در نظام از چهره‎ها و شخصیت‌های خوبی برخوردار هستند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد: به صورت مبنایی و زیربنایی اولویت‌سنجی در نگاه نامزدها نکته مهمی است و اگر نوع و نیازهای جامعه را به درست تشخیص دهیم و برای حل آن مدیر مناسبی را انتخاب کنیم اتفاق مبارکی برای کشور خواهد افتاد.

نوری با بیان اینکه هر دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آقای رئیسی و قالیباف در مناظره نخست خوب  درخشیدند، تصریح کرد: ازدواج، مسائل اقتصادی، مباحث اجتماعی و مسکن که اولویت‎های جامعه بود در مناظره نخست مطرح شد و آقای رئیسی و قالیباف بسیار دقیق پرداختند و آسیب‎شناسی خوبی از وضع موجود داشتند.

ادامه این مناظره می‎تواند آگاهی مردم را بالا ببرد

وی گفت: نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دغدغه‎مند بودند و تشخصیشان بسیار جالب بود و روی نکات اساسی دست گذاشتند و ملت ایران این نگاه را ترغیب می‎کند و ادامه این مناظره‌ها می‎تواند آگاهی مردم را بالا ببرد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد: در نخستین مناظره برتری با نامزدهای جبهه مردمی بود، آقای رئیسی با نکته‌سنجی و بدون تعارض و با استدلال توانست از فرصت خوب استفاده کند و آقای قالیباف مشکلات را خوب رصد کرده بود و نکات کلیدی که مطرح کردند که نامزدهای مقابل خود را در چالش دیدند و تمرکز خود را از دست دادند و تغییری از رفتار در آنها به وجود آمد که حتی شبکه‎های خارجی نیز به آن پرداختند.

نوری با بیان اینکه  امید داریم در مناظره بعدی نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مخلصانه و مجاهدانه تلاش کنند، افزود: سطح نگاه‎ها و سلیقه‎ها متفاوت است و طبیعی است اگر هر فردی را  در معرض افکار عمومی قرار دهیم قضاوت  متفاوتی وجود دارد و نگاه متفاوتی نسبت به هر یک از نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آقای رئیسی و آقای قالیباف پس از مناظره نخست مطرح است.

روحانی و جهانگیری نتوانستند از اقدامات 4 ساله خود در مناظره‎ دفاع کنند

 وی با بیان اینکه حتی آقای میرسلیم و هاشمی‎طبا در مناظره نخست برنامه‎های مبنایی خوبی داشتند، افزود: از آنجایی که آقای روحانی و جهانگیری 4 سال در مسند و مدیریت این کشور بودند و باید از اقدامات خود دفاع کنند که به نظر من نتوانستند در مناظره نخست این کار را انجام دهند کار سختی در پیش دارند.

نوری به قدرت نیازسنجی و ذائقه‌سنجی‎ها اشاره کرد و افزود: هر فردی قدرت برتری در این موضوعات داشته باشند افکار عمومی به آن سمت میل خواهد کرد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار