حماسه ای دیگر در راه است

مردم شهرستان های مختلف گلستان در نخستین دقایق انتخابات پای صندوق های رای حاضر شدند و صف های طولانی پیش از آغاز انتخابات تشکیل دادند.

حضور پرشور مردم گلستان در انتخابات

به گزارش گلستان24،فرآیند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان گلستان هم آغاز شد.

گرچه الکترونیکی شدن انتخابات در بعضی شهرستان ها باعث تاخیر در برگزاری انتخابات بود، اما در بسیاری از شعبه ها مردم دقایقی قبل از آغاز زمان رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند تا حماسه ای دیگر در راه باشد.

فرح درزی ٥١ ساله است و در نخستین دقایق آغاز انتخابات در مسجد جامع گرگان حضور پیدا کرده است. از او در خصوص حضورش می پرسم، می گوید: پشتیبانی از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری باعث شده که برای رای گیری حضور داشته باشم. 

وی با بیان این که استمرار این انقلاب با حضور مردم ایران در چنین مجامعی شکل می گیرد، گفت: حتی کدهای انتخاباتی شورای شهر راهم آماده کرده ام تا در این حماسه شرکت کنم.

ابراهیم قاسمی فر هم در صف انتخابات منتظر است تا نوبتش شود. انتخابات را یک وظیفه می داند و می گوید: باید به دشمنان نشان دهیم که انقلاب خود را دوست داریم و تا پای جان از آن حفاظت می کنیم.

استواری نظام به حضور گسترده مردم وابسته است

وی افزود: استواری نظام جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم ما بستگی دارد و هر جا که رهبر ما دستور دهند تا پای جان ایست می کنیم.

در پای صندوق رای شهرداری گرگان به سراغ فردی می روم که منتظر است نوبت او شود. از خستگی گوشه بولوار نشته است.

می گوید که سحر خیز است و هر روز صبح زود بیدار می شود.

سید احمد حسینی که در تمام انتخابات های گذشته شرکت کرده، حضور در پای صندوق رای را یک وظیفه شرعی و اخلاقی می داند و تاکید می کند که همه باید پای صندوق های رای بیایند تا حمایت خود از نظام، رهبری و انقلاب را مانند گذشته برای دنیا به اثبات برسانیم.

صندوق رای مسجد امیر هم شاهد صفی طولانی است.

بعضی از مردم از این که ابتدای صبح پشت صف باشند خسته شده اند ولی می گویند صبر می کنند تا رای بدهند.

یکی از خانم ها که شناسنامه اش را هم به نشانه رای دادن به سمت من گرفته است تاکید می کند که صبح زود آمده تا ظهر پشت صف نباشد ولی از دیدن صف قبل از شروع رای گیری تعجب کرده است.

مریم محسن مفیدی که برای حمایت از کاندیدای مورد نظر خودش در پای صندوق رای دفترچه ای از لیست اعضای شورای شهر به همراه دارد می گوید: برای این که کدهای کاندیداها را فراموش نکنم روی کاغذ نوشته ام تا به مشکل بر نخورم.

او حضور مردم را هم در این ساعت روز بی نظیر توصیف می کند و ادامه می دهد: طی این سال ها ندیده بودم قبل از شروع رایگیری اینقدر استقبال گرمی شده باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار