مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از ارسال ۵۰۹ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی آیات در استان گلستان خبر داد.

 ۵۰۹ اثر به جشنواره ملی آیات در استان گلستان ارسال شد

به گزارش گلستان 24 ؛عادله کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از شرکت‌کنندگان و عوامل دبیرخانه جشنواره در استان گلستان، اظهارداشت: به علت عدم ثبت‌نام قطعی توسط برخی شرکت‌کنندگان، با وجود پیگیری‌های دبیرخانه جشنواره و تکراری بودن و مواردی از این دست تنها 461 اثر برای ارزیابی و اعلام رای به داوران تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به افزایش کمی تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره نسبت به دوره‌های پیشین، ابراز کرد: امیدوارم به لحاظ کیفی هم شاهد رشد و ارتقاء آثار در این دوره باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: این جشنواره در 3 بخش فیلم‌نامه‌نویسی( کوتاه مستند و بلند داستانی)، نمایشنامه‌نویسی(خیابانی و بلند صحنه‌‌ای) و بخش ویژه ( طرح قرآنی بشارت 1452) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این رخداد فرهنگی هنری و معنوی در 2 بهمن ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: این  جشنواره به صورت ملی برگزار شده و به صنف یا گروه خاصی از هنرمندان و فعالان قرآنی و عترتی محدود نمی‌شود و همه افراد جامعه با هر گروه سنی امکان شرکت در آن را داشتند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار