مدیرکل جدید دفتر بانوان و خانواده و سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان امروز در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری معرفی شدند.

 مدیران کل بانوان و خانواده و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان معرفی شدند

به گزارش گلستان 24 ؛در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، علی برزمینی به عنوان سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و خانم الهه غیناقی به عنوان سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری معرفی و از عبدالرضا چراغعلی و کلثوم غفاری مدیران کل پیشین تقدیر شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این جلسه گفت: هیچ تهدیدی در کشور بالاتر از آسیب‌های اجتماعی نیست و نگرانی‌ها و دغدغه‌های بی‌شماری از سوی مسئولان در این حوزه وجود دارد.

عبدالرضا چراغعلی ادامه داد: کار در حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری به واقع سخت است و تلاش دوچندانی را می‌طلبد که خوشبختانه با شناختی که از آقای برزمینی جانباز دوران دفاع مقدس با سابقه 4 سال حضور معاونت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی دارم، این شایستگی را دارند و منشاء خدمت، خواهند بود.

وی بیان کرد: در حوزه بانوان و خانواده نیز انتظار ما از مدیریت این اداره کل این است که با تعامل با اداره کل امور اجتماعی و سایر ادارات کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های این حوزه بتوانند شاخص‌های مربوط به حوزه زنان و خانواده را در استان گلستان ارتقاء دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تأکید بر پرهیز از نگاه‌های حزبی و سیاسی مدیران خاطرنشان کرد: همه ما باید فراتر از جریانات سیاسی به عنوان سرباز نظام و دولت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت را در حوزه‌های مختلف تبیین و امید و نشاط را به جامعه تزریق کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار