حجت الاسلام ولی نژاد گفت: همزمان با دهه فجر ۴۲۰ برنامه از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی در سطح استان برگزار می شود.

 زیربنای انقلاب فرهنگی است/ ۴۲۰ برنامه در استان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام و المسلمین «نورالله ولی نژاد» ظهر امروز (دوشنبه 8 بهمن) به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: زیربنای انقلاب فرهنگی است و رهبری این نظام فرهنگی بود و با فرهنگ به میدان آمده و ایشان تمامی ابزارهای مبارزاتی را کنار گذاشتند و فرهنگ سیاسی را مقدم شمرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: زیربنای امروز انقلاب فرهنگی است و اگر عقب نشینی کنیم دشمن به پیروزی خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: دشمنان مبارزه فرهنگی را برای خود امروز به عنوان مولفه اول انتخاب کرده و بعد از چند سال همچنان دست برنداشته است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: مردم جامعه فرهنگی هستند و بر اساس این فرهنگ انقلاب خود را صیانت و پشتیبانی می کنند تا به قیام امام عصر (عجل الله تعالی) متصل شود.

 

وی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب قرار داریم، اظهارداشت: عدد 40 در مکتب ما از قداست خاصی برخوردار است و در سیره بزرگان ما بارها تکرار شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: چهل سالگی انقلاب در حقیقت مسیر کمالش را طی کرده و در این چهل سال به رشد، ترقی و بلوغ و پرش رسیده است.

 

وی افزود: چهل یک مبنا و پشتوانه معنوی هم دارد و یک رشد فزاینده و ارزشمند و تکامل یافته است که در چهل سالگی آغازی برای پایان است و آغازی برای شتاب بخشیدن به تجربه هاست.

 

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: چهل سالگی انقلاب نقطه عطفی برای جمهوری اسلامی ایران شد و دشمن با توجه به شناخت هایی که پیدا کرده بود چهل سالگی انقلاب را نشانه گرفته بود.

 

وی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب برنامه های مختلفی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود، افزود: 420 برنامه در این ایام در سطح استان برگزار می شود که در دل این برنامه ها هزاران برنامه پیش بینی شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارامیدواری کرد: با برگزاری این برنامه ها شرایط حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر، فراتر و گسترده تر برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مردم در این چهل سال وفاداری خود را بارها و بارها به اثبات رساندند، گفت: مردم انقلاب را از خودشان و برای خودشان می دانند و امروز همه وظیفه دارند فشار را از مردم کم کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار