مدیر روابط عمومی حوزه هنری گلستان گفت: نمایشگاه عکس انقلاب ۵۷ گرگان در نگارخانه سوره حوزه هنری گلستان با حضور هنرمندان استان افتتاح می شود.

برپایی نمایشگاه عکس انقلاب ۵۷ گرگان در نگارخانه سوره حوزه هنری گلستان

مدیر روابط عمومی حوزه هنری گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برنامه های مختلفی توسط حوزه هنری گلستان در استان برگزار می شود.

به گزارش گلستان24،​ وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب 57 گرگان در محل نگارخانه سوره حوزه هنری گلستان با حضور هنرمندان استان افتتاح می شود.

نمایشگاه عکس انقلاب ۵۷

کلاهدوزی با اشاره به اینکه عکس های این نمایشگاه متعلق به سال 57 است، اظهارداشت: این عکس ها توسط عکاسان گرگانی گرفته شده است و در این ایام به نمایش گذاشته خواهد شد که علاقمندان با بازدید از این نمایشگاه آن ایام برایشان تداعی خواهد شد.

وی تصریح کرد: آتش سوزی سینما کاپری، ویران کردن مشروب فروشی هایی که در آن زمان بوده مبارزات و راهپیمایی های مردم از جمله موضوعاتی است که توسط عکاسان گرگانی به نمایش گذاشته می شود.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری گلستان گفت: عکس هایی که در این دوره از نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت در سال 85 در حوزه هنری به چاپ رسیده است اما ممکن است که همه افراد این آثار را ندیده باشند و با برگزاری این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با 20 اثر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، خاطرنشان کرد: فعالیت این نمایشگاه تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار