سرپرست ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در این شهرستان، گفت: لیگ جهانی والیبال نشسته در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

 لیگ جهانی والیبال نشسته در گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الله یوسفی در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: 46 میلیارد تومان برای ورزش گنبدکاووس در نظر گرفته شده که از این مبلغ 6 میلیارد تومان برای احداث فاز دوم استادیوم آزادی گنبدکاووس در نظر گرفته شده و 40 میلیارد تومان نیز برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی تخصیص یافته است.

وی افزود: نیاز نخست شهرستان احداث استخر قهرمانی،  شیرجه و شنا است که در شمال کشور چنین پروژه ای وجود ندارد و به نظر می رسد می توان به جای مجتمع فرهنگی ورزشی این پروژه را در گنبدکاووس ایجاد کرد. سالن 6 هزار نفری والیبال و یا احداث خوابگاه ورزشی از دیگر پیشنهادات ما به جای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس بیان داشت: یکی از معضلات شهرستان نداشتن هتل برای برگزاری مسابقات کشوری و جهانی است و باید بتوانیم هتلی در خور شان برگزاری مسابقات ورزشی به صورت کشوری و جهانی در گنبدکاووس احداث کنیم.

وی ادامه داد: گنبدکاووس در تیرماه سال 98 میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته است و در تلاش هستیم تا مسابقات جهانی سپک تاکرا نیز در این شهرستان برگزار شود.

یوسفی گفت: مهمترین کمبود ما در حوزه ورزش عدم استخر دولتی در شهرستان است که در ایام دهه فجر نخستین استخر شنا دولتی کلنگ‌زنی می شود و در یک بازه زمانی 2 ساله با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس بیان داشت: چند پروژه مهم ورزشی در شهرستان نیمه کاره رها شده بود که هریک بین 10 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. سالن بانوان و سالن ورزشی حاجی قوشان هریک به مبلغ 400 میلیون تومان و سالن ورزشی داشلی برون به مبلغ 500 میلیون تومان از پایان بهمن ماه  ساخت مجدد آنها آغاز می شود.

وی افزود: در ایام دهه فجر مسابقات قهرمانی هفت سنگ،مسابقات دوچرخه سواری،  مسابقات ووشو جوانان شرق گلستان و کاراته نونهالان به همراه برگزاری جشنواره بومی، محلی و همایش پیاده روی در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار