مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان گلستان بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم جامعه تاکید کرد و گفت: گفتمان‌سازی انقلاب بدون خدمت‌رسانی محقق نمی‌شود.

 گفتمان‌سازی انقلاب بدون خدمت‌رسانی محقق نمی‌شود/ مسوولان در تراز مردم کار نکردند

به گزارش گلستان 24 ؛سیدحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره سخنان حکیمانه در هدایت این ملت داشتند، رمز پیروزی این ملت در پیروی از فرامین ولایت بوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفان و پابرهنگان بوده است، این انقلاب به دست اشراف و ثروت‌اندوزان به وقوع نپیوسته است، طبقه محروم و متوسط جامعه صاحبان اصلی این انقلاب هستند که با تمام وجود و بدون توقع از این انقلاب فقط برای اینکه دین‌شان حفظ شود و به ارزش‌های اسلامی خدشه وارد نشود به دفاع همه جانبه پرداختند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان گلستان افزود: به همت امام راحل و پشتوانه این ملت انقلابی، رژیم طاغوت سرنگون شد و اکنون با هدایت‌های مقام معظم رهبری هر روز دستاوردهای زیادی به ارمغان آمده است.

علوی؛ نقش مسوولان را در رفع مشکلات جامعه مهم خواند و گفت: امروز که بیشتر از گذشته تحت تاثیر دشمنی دشمنان قرار داریم همه مسوولان راهی جزء توسعه گفتمان انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل آینده ندارند.

وی با اشاره به اینکه مسوولان باید با حضور در میان مردم دغدغه‌های آنان را بشنوند، ابراز کرد: گفتمان‌سازی بدون ارائه خدمات و درددل‌های مردم را گوش کردن محقق نمی‌شود .

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان گلستان با بیان اینکه قدر انقلاب اسلامی که ثمره خون شهداست را باید بدانیم، گفت: باید برای صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ارزش قائل شویم باید قبول کنیم در حوزه ارائه خدمات در تراز مردم کار نکردیم همه ما در قبال خدمت‌رسانی به مردم مسوول هستیم.

علوی ایجاد قرارگاه عملیاتی در راستای هم‌افزایی مهم خواند و افزود: همه آنهایی که در حوزه محرومان تلاش می‌کنند به تنهایی قادر به رفع نیازهای جامعه نیستند، اگر همدلی در این زمینه چراغ راه شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد./,فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار