مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: ۱۱ پروژه آموزشی طی دهه فجر در گلستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

۱۱ پروژه آموزشی طی دهه فجر در گلستان افتتاح می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ سر لیوانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۱ پروژه آموزشی توسط نوسازی گلستان در دهه فجر امسال با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از این تعداد پروژه یک سالن ورزشی در کلاله و یک کانون پرورش فکری در کردکوی و بقیه مدرسه هستند و افتتاح این پروژه ها ۸۲ کلاس درس به ظرفیت مدارس استان اضافه خواهد کرد.

لیوانی ادامه داد: همچنین در این ایام ۱۵ پروژه آموزشی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد و ظرفیت این واحدها ۶۴ کلاس درس است.

وی بیان کرد: این پروژه ها در شهرستان های گمیشان، گالیکش، کردکوی، کلاله، رامیان، گرگان و بندرگز خواهد بود و از اعتبار استانی و ملی و کمک خیران استفاده خواهد شد.

لیوانی گفت: همچنین در این دهه کار هشت پروژه نیمه تمام که تعهد خیر در آن به اتمام رسیده هم توسط واحد نوسازی شروع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها در مجموع ۵۱ کلاس درس را شامل شده و هزینه در نظر گرفته شده برای آن بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است.

لیوانی اضافه کرد: مکان این پروژه ها شهرستان های بندرگز، گمیشان، کلاله، بندرترکمن، گنبدکاووس و مراوه تپه است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار