مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان در مراسم شب شعر انقلاب مبنای انقلاب اسلامی را خدامحوری بیان کرد.

 انقلاب اسلامی متکی به خداست نه کدخدا / مکتب و ایدئولوژی انقلاب اسلامی الهی است

به گزارش گلستان 24 ؛حجت الاسلام علیرضا ریاحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان در مراسم شب شعر انقلاب اسلامی که به مناسب چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد جامع گرگان برگزار شد، اظهارکرد: انقلاب‌های گوناگونی در اقصی نقاط عالم شکل گرفت، اما به دلیل اینکه مبنایی الهی نداشت بعد از گذشت زمان به انحراف رفت و با شکست مواجه شد.

وی فرق ویژه انقلاب اسلامی با انقلاب‌های گوناگون دنیا را در مبنای فکری آن بیان کرد و گفت: انقلاب‌هایی که در کشور‌های مختلف از چین تا فرانسه و شوروی و دیگر کشور‌ها شکل گرفت مبنای مادی داشت و خواستگاه آن اومانیسم، کمونیسم و یا ناسیونالیسم بود، اما انقلاب اسلامی ما ایدئولوژی و مکتب آن الهی است.

حجت الاسلام ریاحی با اشاره به رفتاررهبران انقلاب اسلامی ایران در رابطه با خواستگاه انقلاب اسلامی گفت: امام و مقام معظم رهبری تمام انقلاب را متعلق به خدا میدانند نه کدخدا وحتی در جنگ و موارد دیگری که در انقلاب شکل میگیرد ذهن‌ها را متوجه میسازد که این انقلاب الهی است و صاحب اصلی آن خداست.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گرگان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران پیشرفت‌های گوناگونی را در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و... داشته است و این انقلاب تبدیل به الگویی برای دیگر کشورهاست.

وی هنر را یک ابزار فرهنگی برای انتقال مبانی انقلاب بیان کرد و گفت: باید از ابزار‌های فرهنگی به خوبی استفاده کرد و شعر انقلاب میتواند به انتقال مفاهیم انقلابی کمک شایانی بکند.

حجت الاسلام ریاحی ابرازداشت: با اینکه گله مندی و نارضایتی از برخی ضعف‌های مدیریتی وجود دارد، اما حضور مردم همیشه در صحنه چشم گیر بوده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان وبسیجیان برتر پایگاههای بسیج حوزه ثارالله سپاه گرگان تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار