پرواز سیمرغ جشنواره فجر بر فراز گرگان/طلا جای سرخپوست راگرفت

به گزارش گلستان 24 ؛ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر عصر جمعه با اکران چهار فیلم در گرگان آغاز به کار کرد.

در روز نخست اکران فیلم های جشنواره سی و هفتم در تالارفخرالدین اسعد گرگانی به جای فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی که قرار بود ساعت ۱۵ اکران شود، فیلم «طلا» ساخته پرویز شهبازی با بازی نگار جواهریان و هومن سیدی به روی پرده رفت.

محمدرضا ملکزاده، رئیس انجمن سینمای جوان استان گلستان در این رابطه به حضار گفت: این ناهماهنگی در سایر استان ها هم رخ داده و فیلم سرخپوست در زمان مقرر برای اکران به استان ها نرسیده است.

ملکزاده افزود: به دلیل این ناهماهنگی رخ داده افرادی که بلیط این سانس را خریداری کرده اند می توانند علاوه بر تماشای فیلم طلا در یک سانس رایگان فیلم سرخپوست را هم ببینند.

2841158

«سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند فیلم دومی بود که در ساعت ۱۷ اکران شد، «جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پور امیری ساعت ۱۹ و «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار هم ساعت ۲۱ به روی پرده نمایش تالار فخرالدین اسعد گرگانی رفت.

استقبال از جشنواره فیلم فجر در روز نخست خوب بود و تقریبا تمام صندلی های طبقه همکف تالار فخرالدین اسعد گرگانی در زمان اجرای فیلم ها پر بود. تعدادی از مخاطبین هم از فیلم های پخش شده راضی وعده ای که نگاه تخصصی تری داشتند فیلم ها را در حد متوسط می دانستند.

در دومین روز اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در گرگان، «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری ساعت ۱۹ و «مدیترانه» به کارگردانی رشید حاجتمند روز شنبه ۱۳ بهمن ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی پرده نمایش می روند. همچنین فیلم های «بنفشه آفریقایی» ساخته مونا زندحقیقی ساعت ۱۸ و «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتاموگرویی ساعت ۲۰ در پردیس سینما کاپری اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است برگزاری کارگاه نقد فیلم، نشست هم اندیشی با حضور تعدادی از فیلسازان و ... از جمله برنامه های جانبی در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار