نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان گفت: پنج بانوی ورزشکار، مربی و داور استان به عنوان برترین های راگبی ایران در سال 97 معرفی شدند.

 پنج گلستانی در فهرست برترین های راگبی ایران

به گزارش گلستان 24 ؛ مریم قوشچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: مراسم تجلیل از برترین های این رشته در تهران برگزار و در بخش پدیده مسابقات راگبی دختران ایران، مریم حسینی از گلستان برتر شد.

وی اضافه کرد: در بخش برترین مربیان پایه زنان، آیناز دماوندی مربی رده های سنی پایه راگبی دختران گلستان عنوان برتر را کسب کند.

به گفته وی، در این مراسم از سیده نازنین حسینی به عنوان مسئول برترین کمیته استانی این رشته به علت تعدد میزبانی و کسب نتایح خوب و درخشش در این میزبانی ها، قدر دانی شد.

نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان اضافه کرد: در بخش داوران برتر و فعال سال جاری این رشته نیز سودابه کشتکار از بازیکنان اسبق استان و مسئول کمیته داوران انجمن راگبی ایران عنوان برتر را به دست آورد.

قوشچی ادامه داد: شیدا داداشی بازیکن تیم زنان گلستان هم عنوان بازیکن اخلاق سال جاری این رشته را در کشور کسب کرد.

به گزارش ایرنا مراسم تجلیل از برترین های راگبی ایران در سال 97، روز گذشته در سالن اجتماعات تربیت بدنی دانشگاه تهران با حضور سفیر نیوزلند در ایران، مدیر عامل باشگاه سایپا، رییس و اعضای هیات رییسه انجمن راگبی، مربیان، داوران، ورزشکاران و شماری از مدیران باشگاه های این رشته برگزار شد

 

انتهای پیام /*

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار