معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری گلستان از آغاز طرح نوروزی جابجایی مسافر از ۲۵ اسفند خبر داد و گفت: در این طرح ۸۰ شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری به مردم خدمات می دهند.

خدمات‌دهی ۸۰ شرکت اتوبوسرانی برای جابه‌جایی مسافران در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، ایوب میرشاهی اظهار کرد: طرح جابجایی و حمل و نقل مسافر از ۲۵ اسفندماه جاری در استان شروع می شود و ۸۰ شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری تا ۱۷ فروردین ۹۸ به هم استانی ها خدمات می‌دهند.

وی افزود: پیش‌فروش بلیط، برقراری کشیک‌های نوروزی کارکنان ستادی و شهرستانی اداره‌ کل در پایانه‌های مسافربری گرگان و گنبدکاووس، اجرای گشت‌های مشترک با دستگاه‌های ذیربط، برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص شاغلان بخش از جمله مدیران فنی، بررسی شکایات مردمی و نظارت و کنترل بر عملکرد بخش از کارهایی است که در این طرح انجام می‌شود.

میرشاهی تصریح کرد: علاوه بر این کارها، اقدامات دیگری هم از ناحیه اداره کل به عنوان کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان مانند جلسات متعدد با بخش حمل و نقل و مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای تسهیل خدمات‌دهی این بخش در حال انجام است.

وی ادامه‌ داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور سازمانی است که بیشترین سهم را در بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای با آغاز سال جدید و بهار طبیعت برای تسهیل در جابه‌جایی مسافر، افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات در جاده‌های کشور دارد.

براساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار مسافر در بخش حمل و نقل به واسطه ۲۰ هزار و ۸۳۹ سفر در استان جابه جا شدند و تعداد ۲۱ هزار و ۶۹۳ فقره بلیط هم به صورت حضوری و غیرحضوری فروخته شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار