رئیس مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

رئیس مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: بخش زیادی از فضای خوابگاهی استان استیجاری و پراکنده است که امید است با حضور خیرین این مشکل برطرف شود.

تکمیل خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیازمند کمک خیران است

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی، ظهر چهارشنبه در مراسم نخستین مجمع سلامت استان گلستان، با بیان این که تمام فعالیت‌های روزمره انسان به‌سلامت بستگی دارد، اظهار کرد: فردی که از سلامت برخوردار نباشد نمی‌تواند به فعالیت دینی و اجتماعی بپردازد و در همین راستا روایت و احادیث بسیاری فراوانی وجود دارد که حتی عبادت هم به‌سلامت وابسته است.

رئیس مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه طبق آیات و روایات وارد شده جسم انسان امانت الهی هستند، گفت: برای حفظ امانت الهی سفارش بسیار فراوانی وارد شده که لطمه زدن و آسیب رساندن به هرکدام از اعضا بدن یک امر منکر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بهداشت مقدم بر درمان است، تصریح کرد: در مرحله اول انسان باید خود را حفظ کند و اگر براثر غفلت بیمار شد به درمان بپردازد.

لیوانی اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت از اواخر سال ۸۶ در استان گلستان راه‌اندازی شد و درزمینهٔ ساخت فضای بهداشتی، تهیه امکانات و تجهیزات پزشکی با حضور خیرین فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان دارای سه هزار دانشجو است که با فضای خوابگاهی بسیار محدود مواجه شده و بخش زیادی از فضای خوابگاهی استان استیجاری و پراکنده است که امید است با حضور خیرین این مشکل برطرف شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار