معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان:

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان گفت: گشت های نوروزی استاندارد گلستان بازار را کنترل می کنند.

گشت های نوروزی استاندارد گلستان بازار را کنترل می کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، داود مزیدی در نخستین جلسه ستاد نوروزی که با حضور برخی از روسای ادارات اداره کل تشکیل شد، اظهار کرد: با هدف ایجاد تمهیدات لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، نظارت هرچه بیشتر  بر بازار  و شهربازی ها در ایام نوروز، جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر تشکیل شد.

مزیدی افزود: در این جلسه راهکارهای لازم در جهت کنترل و نظارت بر بازار، شهربازی ها و غیره در ایام نوروز ۹۸ بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و حضور مردم در بازار برای خرید شب عید و از طرفی حضور مسافران نوروزی در استان، بازرسی و نظارت مستمر بر بازار در دستور کار این اداره کل مثل سنوات گذشته قرار دارد.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان از گشت بازرسان استاندارد در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به مسافرپذیر و گردشگری بودن اقلیم گلستان و به تبع آن افزایش مصرف و استفاده برخی کالاها و خدمات خاص در ایام تعطیلات نوروز، به واسطه وظیفه و رسالت اصلی خود که حفظ سلامت و ایمنی و همچنین منافع مردم است، گشت های نوروزی از اواسط اسفند ماه تا پایان فرودین ماه در سطح استان برقرار هستند.

مزیدی گفت: در این جلسه مقرر گشت در روزهای تعطیل نوروز علاوه بر این که هر روز تعدادی از کارشناسان و کارکنان استاندارد، به طور گردشی و به صورت کشیک خدمات ارائه داده و تا پاسخگوی مراجعات احتمالی ارباب رجوعان هستند، بازرسان همچنین از آسانسورها و وسائل بازی مستقر در شهربازی ها، جایگاه های عرضه سوخت مایع و وسایل توزین و سنجش سبک بازدید و آزمون به عمل آورند تا از صحت عملکرد این دستگاه ها اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: تهیه و چاپ کتاب استاندارد در سفر، انجام آزمون های دوره ای ترازوهای اصناف، انجام آزمون های دوره ای نازل های جایگاه سوخت، انجام بازرسی ویژه از جایگاهای CNG، بازرسی ویژه از آزمایشگاه های همکار مخازن CNG ، نظارت و بازرسی ویژه از سرد خانه و... از دیگر برنامه های اداره کل  بود که معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان در این جلسه اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار