دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته بیست‌و‌یکم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

هفته بیست‌و‌یکم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در گنبدکاووس برگزار شد‌

به گزارش گلستان 24 ؛حکیم ایگدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته بیست‌و‌یکم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 63 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته بیست‌و‌یکم، 63 راس اسب در 7 دور یک‌هزار، یک‌هزار و 200، یک‌هزار و 600 متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته بیست‌و‌یکم این مسابقات، در دور نخست اسحاق یزدانی با اسب سکوت‌گز، در دور دوم آق‌اویلی بشگرد با اسب بن‌زما و در دور سوم با اسب بنیتاگل، در دور چهارم بنیامین جرجانی سوار بر اسب بابای چلنج،در دور پنجم ستار مهرانی با اسب شمیم، دور ششم کمال دالیجه عطا با اسب ایلیا و در دور هفتم قربان محمد اودک با سیتی‌دنسر عناوین برتر را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 111 میلیون و 400 هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته بیست و دوم کورس پاییزه هفته آینده در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار