استاندار گلستان گفت: دستگاه های اجرایی کم کار در ایجاد اشتغال که تعهد اشتغال آن ها زیر ۵۰ درصد است، از دبیرخانه اشتغال تذکر کتبی می گیرند.

دستگاه‌های اجرایی کم‌کار درایجاد اشتغال گلستان تذکر کتبی می‌گیرند

به گزارش گلستان 24 ؛سید مناف هاشمی بعدازظهر چهارشنبه در چهاردهمین کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: وضعیت ایجاد اشتغال در گلستان خوب است هرچند در جذب اعتبارات اشتغال فراگیر و حمایتی وضعیت مطلوب نیست.

وی با اشاره به اینکه گلستان در جذب اعتبارات اشتغال زودبازده در جایگاه نخست است، از ایجاد سه زیرکارگروه جدید برای پیگیری روند پرداخت تسهیلات اشتغال در استان خبر داد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بانک‌های استان تلاش کافی برای جذب تسهیلات اشتغال را داشته باشند، افزود: بانک پارسیان تاکنون ۱۷ درصد از تسهیلات پرونده‌های معرفی شده در حوزه اشتغال روستایی را پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: به این بانک فرصت می‌دهیم ظرف یکماه آینده عملکرد خود را از ۱۷ درصد به ۱۰۰ درصد برساند.

هاشمی با بیان اینکه اوقاف، گردشگری و جهادکشاورزی بیشترین اشتغال را ایجاد کرده اند، تصریح کرد: دستگاه‌های موفق در حوزه اشتغال گلستان تشویق می‌شوند و دستگاه‌های کم کار و آن‌هایی که عملکرد آنها زیر ۵۰ درصد است از دبیرخانه کارگروه اشتغال تذکر کتبی می‌گیرند و به وزارتخانه اعلام می‌شود.

وی به راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده اشاره و خاطرنشان کرد: هرچند انحراف زیادی نداشته ایم اما افرادی که تخلف کرده و یا انحراف داشته اند شناسایی شده و با آنها برخورد می‌شود چراکه اعتقاد داریم اعتباری که دولت در این شرایط سخت برای کارآفرینی درنظر گرفته باید از آن استفاده کنیم و در توسعه گلستان به کارگیریم.


انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار