نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: عدم تعهد آمریکا در مسئله برجام سبب شده تا مردم دنیا نسبت به این کشور بی‌اعتماد شوند.

امام جمعه گرگان: مسئله برجام سبب بی‌اعتمادی دنیا به آمریکا شده است

به گزارش گلستان 24 ؛آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران گرگان اظهارداشت: اگر برجام برای ایران چیزی نداشت اما سبب بی‌آبرویی آمریکا و بی‌اعتمادی این کشور در دنیا شد. امروز ترامپ برای انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری به دنبال برگ برنده است و برای همین درصدد است تا با رهبر کره شمالی وارد مذاکره شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به عدم تعهد آمریکا در مسئله برجام با ایران بیان داشت: رهبر کره شمالی به عدم تعهد آمریکا در برجام واقف بوده و می‌داند ترامپ به دنبال داشتن برگ برنده در انتخابات بعدی است و به همین علت تاکنون در برابر زیاده‌خواهی‌های وی ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: قضیه کره شمالی از سال‌های پیش در جریان بوده و همواره این 2 کشور در حال مذاکره بودند اما از آنجایی که آمریکا به دنبال امتیاز گرفتن است این گفت‌و‌گوها بی‌نتیجه مانده و به نظر می‌رسد این موضوع لاینحل باقی بماند.

آیت الله نورمفیدی گفت: دوران افول آمریکا در دنیا آغاز شده و بنا به اظهارات برخی کارشناسان ترامپ در داخل کشور خود نیز مشکلاتی دارد. پرونده دخالت روسیه در انتخابات ترامپ روی میز قوه قضائیه است و ما امید داریم آمریکا نیز مانند شوروی سابق به زودی از هم بپاشد.

وی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی در دنیا خاطرنشان کرد: مردم دنیا متوجه شدند که ایران به تعهدات خود عمل کرده و این امر سبب بی اعتمادی مردم به آمریکا شده است.

خطیب جمعه گرگان افزود: انقلاب اسلامی برای اقتدار خود سرمایه‌هایی مانند شهید باکری،شهید همت و دیگر شخدا را هزینه کرده که اینان برای حفظ ارزش های دینی و اسلامی تا پای جان ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: انقلاب ما به سادگی بدست نیامده و ما باید برای حفظ آن با همه توان همت کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار