معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ۴ هزار جوان جویای کار با آموزش‌های مهارتی امسال در استان گلستان مشغول به کار شدند.

 ۴۰۰۰ جویای کار در گلستان با آموزش‌های مهارتی شاغل شدند

به گزارش گلستان 24 ؛عبدالرضا چراغعلی  در جلسه ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: امسال در استان گلستان با کمک سازمان فنی وحرفه‌ای دوره‌هایی را برگزار کردیم که منجر به اشتغال 4 هزار جوان جویای کار در استان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: امروز جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی زیادی داریم که جویای کار هستند که با برگزاری دوره‌های مهارتی می‌توانیم آنها را مشغول به کار کنیم.

وی تاکید کرد: امسال به کمک فنی وحرفه‌ای استان و اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان گلستان توانستیم دوره‌های مهارتی را برگزار کنیم و زمینه اشتغال 4 هزار نفر را فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دراین جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد، افزود: در دستور کار مهمی قرار شد مدیران بخش اشتغال استان نیز به صورت رو در رو پای صحبت جوانان بنشینند و پیشنهادهای آنها را برای اشتغال بررسی کنند.

چراغعلی اشاره‌ای هم به معضل طلاق دراستان گلستان کرد و اظهار داشت: متاسفانه امسال آمار ازدواج در استان نسبت به پارسال بیش از 5 درصد کاهش یافته و امار طلاق هم 7 درصد بیشتر از پارسال شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست با برنامه‌ریزی و بررسی موضوع راهکارهای برون‌رفت از این آسیب اجتماعی را در جامعه فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار