سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: مقدمات اجرای شهربازی مدرن به همراه پارک تفریحات و سرگرمی در گرگان انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

عملیات اجرایی شهربازی مدرن به زودی در گرگان آغاز می شود

به گزارش گلستان 24 ؛حمیدرضا آقاملائی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهارکرد: شهرداری گرگان از ابتدای سال پروژه‌هایی از جمله جاده سلامت، خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس، خریداری ماشین‌های برقی پارک جنگلی النگدره و احداث میدان دانشجو و رونمایی از اپلیکیشن «شهریار» را در دستور کار قرار داده که این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: پارک مسکن مهر سعدآباد، پیست موتورسواری، زمین چمن مصنوعی شهرک شهریار، فاز اول باغ مزار استاد لطفی، کف‌سازی محله سرچشمه و جداره‌سازی تکایای سرچشمه با هدف احیای بافت تاریخی هم از جمله پروژه‌های در حال اجرای شهرداری گرگان است.

آقاملائی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی تاریخ گرگان (تقاطع غیرهمسطح افسران)، نورپردازی موزیکال میدان گرگانپارس، رستوران جنگلی النگدره، خانه فرهنگ چاله‌باغ، خانه فرهنگ انقلاب، خانه فرهنگ حافظ و فاز اول ۱۰ ایستگاه تندرستی با ۱۱۰ دستگاه ست ورزشی، المان میدان مادر، المان بسکتبال گرگان، پیست اتومبیلرانی و کارتینگ و راه‌اندازی سایت بالن‌سواری از جمله پروژه‌های در دست اقدام شهرداری است که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

وی تأکید کرد: تحقق شهر الکترونیک، استفاده حداکثری از زمین های خالی و رها شده، توسعه حمل و نقل عمومی و حمایت جدی از انبوه‌سازان و بلندمرتبه سازی هم از جمله موضوعاتی است که شهرداری گرگان باید مورد توجه قرار دهد.

آقاملایی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان در این دوره با تعامل، همفکری و همدلی در مسیر توسعه شهر گرگان قدم برداشتند و امید است با همدلی بیشتر و تلاش مضاعف مجموعه شهرداری شاهد تحقق اهداف پیش رو باشیم.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری با الویت گردشگری و تفریحی به طور جدی در دستور کار قرار دارد و رقم نهایی شده سرمایه گذاری تا پایان سال آینده حدود چهار هزار میلیارد ریال است.

آقاملاییبا بیان اینکه مقدمات اجرای شهربازی مدرن به همراه پارک تفریحات و سرگرمی انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، گفت: علاوه بر آن، پروژه شاخص و فاخری در محل چهارشنبه بازار با سرمایه گذاری تقریبی دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

وی در پایان گفت که اجرای پروژه گردشگری از جمله تله کابین را از جمله اولویت های شهر گرگان و این پروژه در بهار ۹۸ کلنگ زنی شود.


انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار