سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر برای جذب گردشگر گفت: سایت بالن‌سواری شهر گرگان تا پایان امسال در زمین‌های بلوار شهیدصیادشیرازی به بهره‌برداری می‌رسد.

 سایت بالن‌سواری گرگان تاپایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش گلستان 24 ؛حمیدرضا آقاملایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در افق 1404 گرگان، شهری توانمند در جذب گردشگر و پیشرو در فناوری اطلاعات خواهدبود، اظهارداشت: رویکرد جدید مدیریت شهری گرگان، دست‌یابی به توسعه متوازن و جلب مشارکت شهروندان برای رسیدن به این هدف است.

وی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی متعدد شهر گرگان برای جذب گردشگر گفت: طرح‌های مختلفی برای استفاده مطلوب از این ظرفیت‌ها پیش‌بینی شده است که خدمات‌رسانی به شهروندان و گردشگران را ارتقا می‌دهد.

به گفته آقاملایی احداث جاده سلامت، خرید ماشین‌های برقی پارک جنگلی النگدره، خرید 20 دستگاه اتوبوس، احداث میدان دانشجو و رونمایی از اپلیکیشن شهر یار از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری گرگان در یکسال اخیر آنها را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 20 پروژه عمرانی شهری در روزهای اخیر در شهر گرگان بیان داشت: پارک مسکن مهر سعدآباد، پیست موتورسواری، زمین چمن مصنوعی شهرک شهریار، مرحله نخست باغ‌مزار استاد لطفی، کف‌سازی محله سرچشمه و جداره‌سازی تکایای سرچشمه با هدف احیای بافت تاریخی و غیره پروژه‌هایی بود که در روزهای اخیر به بهره‌برداری رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان به احداث سایت‌ بالن‌سواری در بلوار شهیدصیادشیرازی اشاره کرد و گفت: این پروژه تا پایان امسال افتتاح می‌شود و می‌تواند در نوروز امسال یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر گرگان باشد.

وی افزود: مدیریت شهری گرگان ساخت 40 پارک بازی کودکان را در محله‌های مختلف در دستور کار قرار دارد که تا پایان امسال 14 پارک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته آقاملایی پیست اتومبیل‌رانی نیز در مریم‌آباد گرگان کلنگ‌زنی شده است و می‌تواند محیطی ایمن برای علاقه‌مندان به این رشته باشد.

وی جذب سرمایه‌گذار برای توسعه شهر گرگان را از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری برشمرد و خاطرنشان کرد: مقدمات ساخت شهربازی مدرن به همراه پارک تفریحات و سرگرمی در گرگان فراهم شده است و تا پایان سال نیز کلنگ‌زنی می‌شود. ساخت بازارموزه در چهارشنبه بازار فعلی نیز از دیگر پروژه‌های شهر گرگان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اجرای طرح 602 هکتاری ناهارخوران گفت: تله‌کابین یکی از پروژه‌هایی است که در دل این طرح اجرایی می‌شود و کلنگ آن فروردین سال آینده به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار