فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: خوشبختانه توانستیم با استفاده از بیل‌های مکانیکی دهنه گرگان رود را باز کنیم و تخلیه آب در این مسیر شدت بیشتری به خود گرفت.

دهنه رودخانه گرگان‌رود لایروبی شد

به گزارش گلستان 24؛  به نقل از خبرگزاری فارس محمد پاکپور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه گل و لای زیادی در رودخانه گرگان‌رود سرازیر شده است ولی خوشبختانه توانستیم با استفاده از بیل‌های مکانیکی دهنه گرگان رود را باز کنیم و تخلیه آب در این مسیر شدت بیشتری به خود گرفت.

وی تصریح کرد: برای تخلیه سیلاب در چند نقطه از محور خواجه‌نفس و بندرترکمن استان گلستان شکاف ایجاد شد که از روز گذشته تلاش می‌کنیم که این جاده باز شود ولی تعداد بریدگی‌ها زیاد است و هفت نقطه دیگر وصل نشده است و تردد اتومبیل‌ها در این مسیر با مشکل مواجه شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد: شب گذشته نیز تیپ مهندسی 45 جوادالائمه چند نقطه از ریل را شکافتند تا تخلیه آب صورت بگیرد زیرا تا آب تخلیه نشود نمی‌توانیم اقدامات بعدی را انجام دهیم و مشکل اصلی ما تجمع آب است که باید مرتفع شود.

پاکپور با بیان اینکه کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده گلستان از طریق قایق صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تجمع آب در شهرستان آق‌قلا سبب شد تا در توزیع اقلام ضروری برخی از مردم سیل‌زده این شهرستان دچار مشکل شویم و درصورتی که تخلیه آب در این شهر انجام شود مشکل توزیع اقلام ضروری مردم نیز مرتفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار