فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

گرگان- فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: حضور پررنگ پلیس در مناطق سیل زده، امداد رسانی را تسریع کرده است.

حضور پررنگ پلیس در مناطق سیل زده گلستان

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری مهر،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: جاویدان شرایط جوی کشور و استان، شرایط خاصی است، لذا همه دستگاه‌های متولی باید با تعامل و همکاری یکدیگر از بروز مشکلات برای مردم جلوگیری کنند.

جاویدان با اشاره به اقدامات خوبی که در خصوص پیشگیری از حوادث ناشی از سیلاب صورت گرفته است، افزود: در این راستا اطلاع رسانی سریع، به موقع و صحیح بسیار تأثیرگذار بوده و علاوه بر جلوگیری از بروز شایعات، در پیشگیری از حوادث احتمالی هم نقش مؤثری داشته است.

این مقام ارشد انتظامی گلستان ضمن تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر پلیس در کمک به سیل زدگان، خاطرنشان کرد: وزیر کشور در جلسات متعدد در استان به صراحت بیان کرد اقداماتی که سازمان‌های امدادی در مناطق سیل زده انجام می‌دهند حاصل امنیتی می‌باشد که نیروی انتظامی برقرار کرده است.

جاویدان با تاکید بر اهمیت کار جهادی و خالصانه، تصریح کرد: رضایتمندی مردم و مسئولان مایه دلگرمی پلیس بوده و مسئولیت ما را به عنوان خادمان مردم سنگین‌تر می‌کند.

وی در ادامه گفت: نیروهای مسلح در جریان کمک رسانی به مناطق سیل زده بسیار جدی تر از گذشته عمل کردند و از همان ابتدای بحران با برنامه‌های هدفمند و بهره گیری از تمام امکانات، در میدان حاضر شدند.

جاویدان با اشاره به حضور پررنگ پلیس در کمک رسانی به سیل زدگان بیان داشت: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، لذا حضور در این مناطق فرصتی طلایی برای کمک به شهروندان می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان تصریح کرد: در جامعه‌ای که نظم و امنیت حاکم نباشد هیچ دستگاهی قادر نخواهد بود به اهدافش برسد، لذا پلیس در تمام حوزه‌های کاری خود با قدرت و جدیت تلاش می‌کند تا امنیت پایدار در جامعه برقرار باش


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار