معاون فرماندار گمیشان انجام هرگونه انفجار در منطقه اینچه‌برون برای خروج سیلاب را تکذیب کرد و گفت: انجام هرگونه انفجار منوط به طی مراحل اداری و سازمانی و تنها با موافقت وزیر کشور انجام خواهد شد.

تکذیب انجام انفجار در اینچه‌برون برای خروج سیلاب از منطقه

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدعلیرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گرگان درباره اخبار شنیده شده مبنی بر برنامه‌ریزی مسوولان دولتی در استان برای اجرای انفجار در اینچه‌برون گفت: متاسفانه برخی از شرایط سوءاستفاده می‌کنند و با تشویش اذهان عمومی به دنبال رسیدن به اهداف خودشان هستند.

وی تاکید کرد: هیچگونه انفجاری در منطقه اینچه‌برون برنامه‌ریزی نشده و قرار نیست انفجاری انجام شود و اجرای هرگونه انفجار منوط به طی مراحل اداری و سلسله‌مراتب مدیریتی است و تنها با دستور وزیر کشور امکان‌پذیر است.

معاون فرماندار گمیشان گفت: تقاضای من از مردم این است به هیچ عنوان به شایعات توجه نکنند و اخبار مورد تائید و رسمی را از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گمیشان، خبرگزاری‌های رسمی و صدا و سیما پیگیری کنند.

حسینی بیان کرد: انتظار داریم پلیس فتا برابر قانون و با قاطعیت با این افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار شایعه می‌کنند، اقدام کنند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده مسیر ورودی به سمت گمیشان تا ساعت دیگر بازگشایی خواهد شد و بخش عمده‌ای از مشکلات امدادرسانی به گمیشان نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار