رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول گفت: مقرر شده است تا دانشگاهیان یک روز از حقوق فروردین خود را به بازسازی مناطق سیل‌زده در استان گلستان اختصاص دهند.

 اختصاص یک روز حقوق دانشگاهیان علی‌آبادکتول به سیل‌زدگان

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدحسن سیدرضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در علی‌آبادکتول با بیان تشکیل کمیته بحران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول اظهار کرد: از همان ساعات نخست برای مقابله با بحران سیل در استان گلستان کمیته بحران این واحد دانشگاهی با هدف یاری به آسیب‌دیدگان تشکیل شد.

وی افزود: اعزام گروه‌های جهادی و امدادگر به مناطق سیل‌زده، حضور اعضای انجمن پرستاری و کانون خیریه حضرت زینب(س) دانشکده علوم پزشکی، تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و مایحتاج اولیه اعم از آب‌ معدنی و کنسرو برای سیل‌زدگان، تهیه و توزیع اسباب‌بازی برای کودکان سیل‌زده و شناسایی و کسب خبر سلامتی دانشجویان ساکن در مناطق آسیب‌دیده ازجمله اقدامات انجام‌شده در این باره بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول اضافه کرد: اکنون با توجه به نامساعد بودن وضعیت جوی با هماهنگی ستاد بحران استان برای اسکان موقت هموطنان و مسافران عزیز در راه مانده در مهمانسرا و سالن‌های ورزشی این واحد دانشگاهی اعلام آمادگی کردیم تا در مواقع ضروری با این ستاد همکاری داشته باشیم.

سیدرضایی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات انجام‌شده راه‌اندازی پویش #هم_استانی_تنها_نیستی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول است که مقرر شده دانشگاهیان یک روز از حقوق خود را برای بازسازی مناطق سیل‌زده در استان گلستان اختصاص دهند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار