مدیرشبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: سیل اخیر بیش از دو میلیارد تومان به زیرساخت‌های بخش بهداشت و سلامت این شهرستان خسارت زد.

 سیل ۲ میلیارد تومان به زیرساخت‌های بهداشت و سلامت گنبدکاووس خسارت زد

به گزارش گلستان 24 ؛ فرهاد بدیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان خسارت وارد به 58 واحد بهداشتی سازه و غیرسازه‌ای دو میلیارد تومان است که از این تعداد 40 واحد بهداشتی سازه‌ای و مابقی غیرسازه‌ای است.

وی افزود: به محض فروکش کردن سیلاب و آب‌گرفتگی در شهر و روستاهای اطراف تیم‌های کارشناس بهداشتی وارد محل‌های خسارت دیده شده و کالاهای آب خورده را بازرسی کردند. در این رابطه بیش از 10 تن از موادغذایی فاسد شده توقیف ومعدوم شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس بیان کرد: 15 روستای این شهرستان و مناطق شمال و جنوب شهر دچار آب‌گرفتگی و سیل شده بود که با همکاری‌های همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در مدت 72 ساعت وضعیت کنترل و مهار شد.

وی ادامه داد: 87 هزارو 342 نفر در قالب 20 هزار و 795 خانوار در مناطق شهری و 15 روستای گنبدکاووس درگیر سیل بودند که از این تعداد 29 هزار و 486 نفر در مناطق روستایی و 57 هزارو 856 نفر شهری هستند.

بدیعی گفت: تاکنون 390 نفر از مردم در مناطق سیل‌زده ویزیت رایگان شدند و دارو به صورت رایگان دریافت کردند که ارزش ریالی آن حدود 95 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس 115 از 27 اسفندماه تا 18 فروردین یکهراز و 146 مورد ماموریت انجام داده که 231 ماموریت مربوط به تصادف و 915 مورد ماموریت در دیگر حوزه‌ها بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار