معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مناطق سیل زده شهرستان کمیشان بازدید کرد.


حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مناطق سیل زده گمیشان

به گزارش گلستان 24 :معصومه ابتکار عصر امروز با حضور در شهر گمیشان از مناطق سیل‎زده این شهر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت سیل‌زدگان قرار گرفت.

وی همچنین در این بازدید به خانواده شهدای خدمت سری زد و ضمن دلجویی از آنها پیام قدردانی رئیس جمهور را به خانواده‎های شهدای خدمت گمیشان ابلاغ کرد.

ابتکار گفت: این شهدا کسانی هستند که برای کشور و شهر خود از خودگذشتگی کردند امیدواریم تلاش شود تا خانواده‎های این عزیزان معیشت آبرومندانه‎ ای داشته باشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود:طی گزارشی در جریان اقدامات در زمان سیل قرار گرفتیم چه اقدامات عمرانی و چه اقدامات بازسازی که دولت انجام داده و خدماتی که گروه‎های امدادی هلال‎احمر، تلاش‎های مردمی بیان شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: امید داریم با اقداماتی که در این موارد انجام می‎شود و خسارت‎هایی که پرداخت خواهد شد و همت مردم وضعیت به شرایط عادی برگردد.

ابتکار  با بیان اینکه گمیشان از ظرفیت‎هایی زیادی برخوردار است و تالاب گمیشان و جاذبه‎های هنری و صنایع دستی آن زبانزد است، افزود: امروز همچنین با بانوان فعال در حوزه صنایع دستی در شهر گمیشان گفت‌وگو کردیم و این شهر از نظر اقتصادی در حوزه صنایع دستی فعال است و امید داریم هرچه زودتر به رونق برسد و فرماندار گمیشان نیز در تلاش است که امید بار دیگر به این شهر بازگردد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار