معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی در کشور خبر داد.

 طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛احمد میدری در جلسه با مدیرکل بنیاد مسکن و رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان، اظهار داشت: برای ساماندهی و یکپارچه‌سازی اطلاعات در مناطق دچار بحران و حوادث، طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: به دنبال وقوع سیل و وارد آمدن خسارت به بسیاری از استان‌ها، این طرح به صورت پایلوت در استان گلستان اجرا می‌شود.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: روش‌های سنتی برای جمع‌آوری و کسب اطلاعات میدانی از مناطق آسیب‌دیده به دلایل مختلفی مانند زمان‌بر بودن جمع‌آوری، طبقه‌بندی و ثبت اطلاعات، خطای انسانی و نبود ابزار کنترل صحت اطلاعات اخذ شده، مبنای درستی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در شرایط بحرانی به وجود نمی‌آورد.

وی تصریح کرد: الکترونیکی شدن فرآیند جمع‌آوری و ثبت اطلاعات، کسب اطلاعات درست و در نتیجه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مناسب برای اولویت‌بندی تسهیلات و اختصاص آن به افراد خسارت دیده واقعی را می‌توان از جمله مزایای این طرح اعلام کرد.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی پس از اجرا در استان گلستان به عنوان طرح جامع در کشور و در هنگام وقوع حوادث طبیعی مبنای تصمیم‌گیری خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار