رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس گفت:دومین مرکز طب کار در استان گلستان بعد از شهرک صنعتی آق قلا در گنبدکاووس افتتاح و راه‌اندازی شد.

 دومین مرکز طب کار استان گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالحکیم سلاق  در مراسم افتتاح مرکز طب کار در شهرک صنعتی گنبدکاووس اظهارداشت: هدف از راه‌اندازی این مرکز انجام آزمایشات دوره‌ای قبل از استخدام و هنگام کار به صورت سالانه در این مرکز است. انجام آزمایشات در این مرکز سبب کاهش بارمالی و همچنین افزایش معاینات کارگران برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و بهبود محیط کسب و کار است.

وی افزود: با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی و بهداشت حرفه‌ای متخصصان این امر در مکان در نظر گرفته شده توسط شرکت خدماتی مستقر شده و به ویزیت و انجام آزمایشات لازم اقدام می‌کنند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس بیان داشت: از محل تسهیلات روستایی طرح زنجیره‌ای تولید فرج اللهی به مبلغ 186 میلیارد تومان و اشتغال 700 نفر در یکی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. در این طرح زنجیره‌ای تولید مرغ مادر، تولید مرغ گوشتی، تولید اسید هومیک و غیره انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها گنبدکاووس از نظر پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری رتبه برتر کشوری را کسب می‌کند.

سلاق گفت: شهرستان گنبدکاووس در حوزه کارآفرینی رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است. شرکت بهزیست گنبد با کارآفرینی خود در کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی گنبدکاووس 81 کارگاه وجود دارد که 58 واحد آن با اشتغال یک‌هزارو 300 نفر اشتغال فعال است و 115 واحد در حال انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران برای فعالیت‌های تولیدی در سال رونق تولید است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار