رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد:

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، دفاع از نظام و حریم انقلاب را دلیل نفرت معاندان از این نهاد مقدس دانست.

دفاع از نظام و حریم انقلاب دلیل نفرت معاندان از این نهاد مقدس

به گزارش گلستان24؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امشب در یادواره شهدای بازی دراز با اشاره به هجمه‌های رسانه‌های ضدانقلاب علیه کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : اینکه دشمنان و رسانه‌های معاند علیه کمیته امداد کمپین به راه می‌اندازند و منافقان یقه پاره می‌کنند فقط به این دلیل است که کار ما دفاع از نظام و حریم انقلاب است، اما بدانند به جایی نخواهند رسید.

وی گفت : اینکه صندوق صدقات ما را به تمسخر می‌گیرند و می‌گویند کمیته امداد به لبنان و غزه کمک می‌کند هم از نفرت آن‌ها از همین موضوع ناشی می‌شود آن‌ها می‌دانند که این نفس امام (ره) عالم‌گیر است و نتیجه این نفرت پراکنی هم این شده که در سال ۹۷ کمک‌های مردمی به کمیته امداد ۳۲ درصد افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: کار کمیته امداد یک کار فرعی نیست بلکه یک کار اصلی است که با اساس انقلاب سروکار دارد و بقای انقلاب هم بر همین مستضعفان بستگی دارد که به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم، دشمن هم از همین می‌ترسد.

فتاح بیان داشت: با تمام دشمنی دشمنان علیه نظام ما در مرحله پیروزی هستم و آن‌ها در حال شکست خوردن هستند.

وی با بیان اینکه دشمن قابل اعتماد نیست، گفت: دشمن بسیار فاسد، بی‌رحم، شرور، مکار و احمق است و ما امروز در کشور برای مقابله با آن‌ها بیش از هر چیز به وحدت رویه نیاز داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تصریح اینکه آن‌ها که دل در گرو ارتباط با غرب و گفتگو با آن‌ها دارند نتیجه نگرفتند، گفت: راه روشن است و باید به اصل انقلاب برگردیم.

فتاح با اشاره به تهدید‌های فضای مجازی بیان داشت: فضای مجازی قصدش وسوسه است و امروز باید قله‌های فضای مجازی را بگیریم و آن‌را به زیر بکشیم.

وی ادامه داد: پیروزی بزرگی در انتظار ملت است و این پیروزی از پیروزی‌های قبلی انقلاب هم بزرگ‌تر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به شرایط استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و امروز اشاره کرد و گفت: در یک سال و نیم اخیر به مردم این استان بسیار سخت گذشته، اما همچنان به نظام و انقلاب وفادارند و نظام باید به مردم کرمانشاه عنایت ویژه‌ای داشته باشد.

فتاح بیان داشت: در زلزله هم با توجه به تلاش‌های دشمن برای تفرقه‌افکنی دیدیم که وحدت مردم تمام معادلات دشمن را به هم ریخت و مردم وفاداریشان به امام و رهبری را به نمایش گذاشتند .

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار