امام‌جمعه بندرگز گفت: جوان مومن انقلابى که مخاطب کلام رهبرى در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامى مقدمه‌ساز ظهورند.

جوانان مومن انقلابی مقدمه‎ساز ظهور امام زمان( عج) هستند

به گزارش گلستان24؛ حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حسینی صبح امروز در جمع مردم بندرگز اظهار کرد: بدون شک جباران مستکبر براى تحکیم پایه‎هاى سیاست جابرانه خود قبل از هر چیز سعى مى‎کنند قربانیان خود را به استضعاف فکرى و فرهنگى بکشانند.

وی تصریح کرد:، به دنبال این اقدام، مستکبران ضعف اقتصادى به وجود می‎آورند تا قدرت و توانى براى قربانیان خود نماند.

امام‌جمعه بندرگز ادامه داد: در طول تاریخ همه جباران چنین بودند و با هر وسیله نیروهاى فعال را از کار مى‎انداختند، آنجا که نمى‎توانستند مردان را بکشند مردانگى را مى‎کشتند و با پخش وسایل فساد، مواد مخدر، توسعه فحشا و بی‎بندباری جنسى، گسترش شراب و قمار و انواع سرگرمی‌هاى ناسالم، روح شهامت و سلحشورى و ایمان را در آنها خفه مى‌کردند تا بتوانند با خیالى آسوده به حکومت خودکامه خود ادامه دهند.

حسینی افزود: اما پیامبران الهى مخصوصاً پیامبر اسلام (ص) سعى داشتند نیروهاى خفته جوانان را بیدار و آزاد سازند و حتى به زنان درس مردانگى بیاموزند و آنها را در صف مردان، برابر مستکبران قرار دهند.

وی بابیان اینکه آیات قرآن به‌روشنی بشارت ظهور چنین حکومتى را مى‎دهد، تأکید کرد: ادبیات انقلابى امام خمینى(ره) و مقام معظم رهبرى نیز منطبق با ادبیات قرآنى است و امامان انقلاب، این واژه قرآنى را وارد ادبیات انقلاب اسلامى کردند و میدان تقابل انقلاب اسلامى را از مقابله صرف و موقت با سلطنت پهلوى، رژیم بعث، آمریکاى جنایتکار، رژیم صهیونیستى و گروه‌هاى تکفیرى به‌صف آرایى در برابر استکبار وسعت بخشیدند.

امام‌جمعه بندرگز خاطرنشان کرد: فرآیند دستیابى به ظهور بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب، شامل وقوع «انقلاب اسلامى»، «دولت اسلامى» و سپس ایجاد «تمدن اسلامى» مى‌شود که اکنون ما در دوران ایجاد «دولت اسلامى» قرار داریم.

حسینی خاطرنشان کرد: بدون شک رسیدن به مرحله تمدن اسلامى، رسیدن به زمانه ظهورى است که مقدمات آن فراهم‌شده است و در آن شرایط، امام زمان (عج) پرچم‌داری هدایت تمدن اسلامى را بر عهده خواهد گرفت.

وی گفت: جوان مؤمن انقلابى که مخاطب کلام رهبرى در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامى مقدمه‌ساز ظهورند و باید بدانیم و آگاه باشیم که  ظهور یک فرآیند است، نه یک حادثه و اعتقاد به مهدویت، آرمان همراه با عمل را شامل می‎شود.

امام‌جمعه بندرگز افزود: امروز خطر بزرگ این است که انتظار در معرض تحریف قرارگرفته است و مصادق تحریف هجمه و عملیات روانی دشمن و ایادی او در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل زلزله و آتش‌سوزی با مقایسه سیل اخیر و آتش‌سوزی کلیسای نوتردام فرانسه  و واکنش رونشفکرها و سلبریتی‎ها در غرب به آتش‌سوزی کلیسا در مقابل واکنش روشنفکران و سلبریتی‎ها و افراد مشهور به حوادث و بلایای طبیعی است.

حسینی متذکر شد: مسیحیان جهان در این چند روز بیش از 600 میلیون دلار کمک کردن برای ساخت کلیسا کردند و برای ساخت حرمین شریفین در عتبات عالیات برای اربعین برخی دادشان بلند می‎شود که به فکر فقرا باشید موکب‎های اربیعین فعال شدند.

وی افزود:  کشور فرانسه که مهد علم و پشرفت و توسعه است جلوی چشم مردم و مسوولان و شهردار فرانسه کلیسا سوخت اما مردم و روشنفکرها نگفتن شلنگ کوتاه بود، بالگرد ندارند  و محدود خط قرمز است و یا اجازه پرواز ندارد خود تحقیری نداشتند.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار