سرپرست استانداری گلستان با اشاره به مشکلاتی که برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده استان ایجاد شد، گفت: بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.


بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ میرمحمد غراوی ظهر امروز در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهارداشت: استان گلستان در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است و برخی از واحد‌های تعطیل در استان با این تسهیلات وارد چرخه تولید شدند.

وی گفت: براساس آخرین آمار رسمی گلستان پس از استان البرز در جایگاه دوم اجرای طرح رونق تولید قرار دارد. با اینحال باید تلاش‌های بخش‌های مختلف برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعت‌گران بیشتر شود.

سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: رونق تولید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار و راهبرد امسال انتخاب شده، وظیفه دستگاه‌های متولی را در این بخش سنگین‌تر کرده است.

وی ادامه داد: همه بخش‌ها باید برای تحقق شعار سال برنامه داشته باشند و در مسیر درستی حرکت کنند. بانک‌های عاملی که مانعی برای رونق تولید باشند، حتما با آن‌ها برخورد شده و مجازات می‌شوند.

غراوی با اشاره به مشکلاتی که برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده استان ایجاد شد، بیان داشت: بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

وی همچنین گفت: در توزیع تسهیلات رونق تولید به توازن بخشی و تعادل بخشی در شهرستان‌ها توجه شود. این تسهیلات به گونه‌ای پرداخت و هزینه شود که محرومیت‌ها را رفع کند و سبب ایجاد اشتغال شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار