معاون حمل و نقل راه و شهرسازی گفت: تمهیدات لازم برای جبران خسارت سیل به حوزه راه ها اندیشیده می شود.

تمهیدات لازم برای جبران خسارت سیل به حوزه راه ها اندیشیده می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ شهرام آدم نژاد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سفر ریاست کمیسیون عمران مجلس و تعدادی از نمایندگان کمیسیون به گلستان مقرر شد که در کنار آن ها مسئولان اجرایی از جمله حوزه وزارت راه و شهرسازی هم حضور داشته باشند.

وی با بیان این که سعی کردیم که همه حوزه های حمل و نقلی وزارت راه در کنار این مسئولان باشند، افزود: در بازدیدها و جلسات، ارزیابی از وضعیت موجود، اقدامات انجام شده و پیش بینی ها صورت خواهد گرفت تا بتوانیم برنامه ریزی و اقدامات موثر داشته باشیم.

آدم نژاد تصریح کرد: امیدواریم که از ظرفیت بودجه سال ۹۸ برای جبران خسارات استفاده شود و در این خصوص به همراهی دولت و نمایندگان نیاز است.

وی با بیان این که این سفر کمک شایانی به این امر خواهد کرد، گفت: طی سیل در حوزه های مختلف حمل و نقل گلستان مشکلات زیادی از جمله راه آهن داشتیم و بسیاری از راه های روستایی، ابنیه فنی مانند پل، آب رو، آب نما و غیره تخریب شده و میزان تخریب برآورد و در چند مرحله ارسال شد.

آدم نژاد ضمن تشکر از زحمات مدیران کل راه و شهرسازی و راهدارای و حمل و نقل جاده ای گلستان، تصریح کرد: ارزیابی خسارات به ستاد ارسال شده و به محض این که منابع مالی را در اختیار بگیریم به استان اختصاص داده می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار