مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: روحانیون و طلاب ماه رمضان هم در مناطق سیل زده خواهند ماند.

روحانیون و طلاب ماه رمضان هم در مناطق سیل زده خواهند ماند

به گزارش گلستان 24 ؛  حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماه رمضان، ماه معنویت و ماه قداست‌ها، خودسازی، آموزش و ماه تربیت برای زندگی آینده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اعزام مبلغ در سطح استان است، افزود: حدود دو هزار مکان تبلیغی در استان برای ماه رمضان پیش بینی شده که شامل مسجد، حسینیه و سایر نهادها، سازمان‌ها و ادارت است.

ولی نژاد گفت: بیش از هزار مبلغ برای این دو هزار نقطه پیش بینی شده و این مبلغان باید دو هزار مکان تبلیغ را پوشش داده و خدمات رسانی کنند.

وی تصریح کرد: شرایط اعزام تا این لحظه خوب بوده و بیش از ۹۵ درصد مبلغان به این اماکن اعزام شده و چند درصد باقیمانده روزهای آینده تکمیل می‌شود.

ولی نژاد ادامه داد: زمینه انجام عبادات و اقداماتی مانند برگزاری نماز جماعت، جلسات قرآن، اجرای آداب ماه رمضان و احکام و هر آنچه که در حوزه فرهنگ دینی لازم است در این اماکن پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغان هم شهرها و هم روستاها را پوشش می‌دهند، اظهار کرد: در مناطق سنی نشین هم کارهای تبلیغی در حال انجام است و این کار با مدیریت نهاد اهل سنت انجام می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: بخشی از حضور روحانیون و طلاب را برای مناطق سیل زده پیش بینی کردیم که تا پایان ماه رمضان تعداد قابل توجهی از طلاب در این مناطق حضور دارند و علاوه بر کارهای فرهنگی، اقدامات خدماتی را هم انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: همانطور که از شروع سیل حضور طلاب در مناطق سیل زده پررنگ بود در ماه رمضان هم این حضور تداوم دارد و در طرح اولیه این حضور را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار