استاندار گلستان گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد مشکوکی در استان گزارش نشده است اما به دلیل وجود مرز زمینی اینچه برون و فرودگاه بین المللی گرگان باید اقدامات هوشیارانه و هوشمندانه باشد.

بیماری کرونا در گلستان مشاهده نشده است

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ هادی حق شناس، در جلسه کارگروه سلامت استان گفت: حفظ سلامت شهروندان بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا ، استان گلستان آمادگی کامل را جهت پیشگیری از ورود این ویروس دارد و باید با تهیه نقشه راهی اقدامات لازم توسط دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان سخنگوی این کارگروه در استان ذیصلاح شناخته می شود.

حق شناس گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد مشکوکی در استان گزارش نشده است اما به دلیل وجود مرز زمینی اینچه برون و فرودگاه بین المللی گرگان باید اقدامات هوشیارانه و هوشمندانه باشد.

وی تاکید کرد: دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان که دارای دانشجوی خارجی هستند باید دانشجویانی که ظرف مدت 2 هفته گذشته از مسافرت بازگشته اند و یا عزم سفر دارند را به دانشگاه علوم پزشکی جهت نمونه گیری معرفی کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: واحدهای بهداشتی و درمانی آمادگی لازم را در راستای مقابله دارند و با همکاری همه دستگاه ها امیدواریم شاهد این بیماری در استان نباشیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار