استاندار گلستان اظهار کرد: شهرک های صنعتی استان ۲.۵ درصد شهرک های کشور است و توجه کشاورزی صنعتی به گلستان موجب رونق تولید و اشتغال می شود.

شهرک های صنعتی استان ۲.۵ درصد شهرک های کشور است

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ هادی حق شناس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر صالحی نیا، معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شهرک های صنعتی استان ۲.۵ درصد شهرک های کشور است و توجه کشاورزی صنعتی به گلستان موجب رونق تولید و اشتغال می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین ظرفیت ها در مسیر صنعتی شدن استان شهرک های صنعتی هستند و ناحیه ویژه اقتصادی اترک نقش بسزایی در ارتقا صنعتی گلستان دارد که تلاش داریم با همکاری سازمان صنایع کوچک  زیرساخت های آنجا را فراهم نماییم تا جایگاه استان در استقرار واحد های صنعتی رشد یابد.

استاندار گلستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت پایانه مرزی اینچه برون و امکان تجارت بین المللی , استقرار واحدهای صنعتی در استان زمینه اشتغال بیش از گذشته را فراهم می آورد.

حق شناس عنوان کرد: سالانه بیش از ۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می شود که با توانمندی و افزایش واحدهای صنعتی می توان افزایش بهره وری, رشد اشتغال و پرهیز از خام فروشی را موجب گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: توسعه صنایع و شهرک های صنعتی موجب رونق درآمدهای مالیاتی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار