ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: روز قدس روز رستاخیز استکبارستیزی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم است که در آخرین جمعه ماه رمضان توسط مسلمانان جهان با تبلور یکدلی و یک صدا ندای نفرت خود از رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل را بانک بر می آورند.

روز قدس روز رستاخیز استکبارستیزی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم است

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ امیر سرتیپ محمد علی سعید عسکری؛ ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان در جمع فرماندهان با بیان اینکه روز قدس روز آرمانها ، ارزشها و اهداف مقدسات اسلامی امت فلسطین است گفت :روز قدس روز حیات اسلام است که در سال ۵۸ از معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به یادگار مانده و بعنوان یک راهبرد و یک فرصت حیاطی برای ریشه کن کردن رژیم غاصب صهیونیسم باید به بهترین شکل ممکن حمایت گردد.

وی افزود: روز قدس روز رستاخیز استکبارستیزی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم است که در آخرین جمعه ماه رمضان توسط مسلمانان جهان با تبلور یکدلی و یک صدا ندای نفرت خود از رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل را بانک بر می آورند.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان تصریح کرد: این حرکتی هوشمندانه در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر است که با درایت فرماندهی معظم کل قوا روز به روز غنی تر و تاثیرگذار می شود.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط حاکم در کشور و لغو راهپیمایی روز قدس، انشاا… رأس ساعت ۱۲ از طریق رسانه ملی به کلام نورانی و بسیار مهم رهبر انقلاب گوش فرا خواهیم داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار